• Ik heb in mijn vriendenlijst 'Hou me op de hoogte van nieuwe quizzen van...' aangevinkt. Allemaal leuk en wel, maar ik krijg dus ook mails aan van nieuwe hoofdstukken en dan staat er dat ik die story volg, maar ik volg die helemaal niet!

    Als je dan ook nog eens een abo op een story van je vrienden hebt, dan krijg je die mail 2x. Dus omdat je op de hoogte worden gehouden van die 'quizzen' én omdat je een abo hebt.

    Dus ik wou graag een 2e hokje hebben. Eentje voor de quizzen en een voor de stories. Want ik wil helemaal geen mail krijgen over hun stories.

    En nu krijg ik te horen dat ik de enige ben die dat hokje gebruikt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yaaay ik ben dus niet de enige die dat vind:'D

    Vóór


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Eens, erg eens...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Voor x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    Opgeven is geen optie.

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Smeagol schreef:
    Yaaay ik ben dus niet de enige die dat vind:'D

    Vóór

    Dat dacht ik dus ook... x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    It ain't broke, so don't fix it.

    ZeroGravity schreef:
    Eens, erg eens...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    I like boys who drive cars too slow.

    BlueElephant schreef:
    Ik gebruik het niet, maar ik vind het wel een goed idee voor als je dat wel doet :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Voor

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:29 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf