muziek voor op de gitaar ? Zodat ik op chordie.com de akkoorden kan opzoeken. Liefst redelijke makkelijke , mogen oud en nieuw zijn ^^
"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey
kertsmisliedjes xd of sinterklaasliedjes xd
Makkelijk? Hmm lucky van Jason Mraz& Colbie Caillait?
walking get's too boring, when you learn how to fly..
Dear mr. President- Pink Sweet Goodbyes- Krezip
Firm believer of all that is magic
Taylor Swift?
YAY mijn element x) avril lavigne: naked when you're gone hot keep holding on losing grip nobody's home skillet: I don't think I love you last night would it matter krezip- sweet goodbyes REM- everybody hurts van velzen- love song zo genoeg?
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
Akoestisch: Holiday van Green Day Wake Me Up When September Ends ook van Green Day En ook van Green Day, American Idiot ^^
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Sweet Goodbyes ken ik op gitaar, en I'm yours is ook best makkelijk.
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
Save Tonight 9 Crimes (Guitar Version) Zoek vooral akoestische nummers want meeste elektrische nummers zijn wel power chords. Die zijn wel makkelijker maar ergens ben ik toch geen grote fan daarvan.
You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me
StillBored schreef: YAY mijn element x) avril lavigne: naked when you're gone hot keep holding on losing grip nobody's home skillet: I don't think I love you last night would it matter krezip- sweet goodbyes REM- everybody hurts van velzen- love song zo genoeg?