• Om nu één enkele tas in te pakken met wat hoognodige spullen en kleine herinneringen eventueel en dan te vertrekken hier vandaan, naar welk land ter wereld dan ook, zou jij er dan álles voor achter (kunnen) laten en het doen?


    Edit: Ik bedoel geen vakanties of dromen, maar voorgoed vertrekken naar een ander (bestaand) land. Nu of nooit.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 20:05 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deels.


    SLOAN.

    Jep, want ik ben die politieke bullshit hier gewoon beu.Stelletje egoïstische klootzakken...
    Maar ik denk niet dat ik al te ver zou gaan, Nederland of de UK. Misschien de VS als ik de zekerheid heb om daar te kunnen studeren (beurs).


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jiles schreef:
    Voor altijd?
    Dan niet ik kan niet voor de rest van mijn leven zonder mijn familie en vrienden! (A)
    Als het voor een tijdje is dan wel!
    Ow voor altijd... Nee ik niet.


    Only those who listen can hear

    H0USE schreef:
    Deels.


    Deels kan niet, het is 'nu of nooit' in deze vraagstelling. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    bluelist schreef:
    Ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee.


    Food.

    Nee


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, ik zou mijn familie en vrienden écht te hard missen. Helemaal alleen naar een ander land, lijkt me eerder beangstigend dan aangenaam.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wil wel naar het buitenland, maar niet voorgoed.
    Ik kan famile, vrienden best wel een tijdje achterlaten, maar niet voor altijd..


    Me so good.

    Ja, maar niet zonder mijn famillie.


    SLOAN.

    Jiles schreef:
    Voor altijd?
    Dan niet ik kan niet voor de rest van mijn leven zonder mijn familie en vrienden! (A)
    Als het voor een tijdje is dan wel!
    Ow voor altijd... Nee ik niet.

    Misschien kan ik dan beter een bodybag meenemen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou mn leptop, mobiel, véél geld (heel veel), mn mooiste kleren, en foto's en video's als herninnering, en natuurlijk mijn Ipod :Y).

    Ik zou naar amerika gaan, bij californië

    Ik zou het graag willen, maar weet niet of ik het wel kan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 20:08 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee...
    Ik ben te gehecht aan mijn familie en vrienden om ze zomaar achter te laten
    Ik droom er wel van om in Amerika te wonen, maar het is iets wat ik nooit zou doen :)
    Tenzij ik geen familie meer over heb, dan zou ik het overwegen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xSnoepjex schreef:
    Ik wil wel naar het buitenland, maar niet voorgoed.
    Ik kan famile, vrienden best wel een tijdje achterlaten, maar niet voor altijd..
    Ja, dat heb ik dus ook.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co