• We moesten een soort toets maken voor je buurman of buurvrouw en ik zat precies tegen over mijn Docent Engels. Begon ze ineens baby te zingen van Justin Bieber. Dus ik ging lachen. Zegt ze zo ,, Do you know who Justin Bieber is?'' Dus me vriendin zegt zo mevrouw dat is een domme vraag aangezien ze fan is. Zegt me docent zo ja er waren net meisjes Baby aan het zingen en nu heb ik het in me hoofd. Was ze de hele les dat liedje aan het zingen. En ik had hem daarna weer in me hoofd dus ik zo tegen me vriendin ,,Ik heb door mevrouw Leinarts Baby in me hoofd.' Ging me docent het expres nog een keer zingen. En als ik wat vroeg ging ze baby zingen. Het was echt irritant mdat ik baby gewoon niet meer leuk vind lol. Hebben jullie ook rare leraren?

Dreft schreef:
    (...)

Nu voel ik me klein. Ik zit in B1D lol omg dit is best heel freaky lol

Oh, nee, voel je niet klein. :3 Ik voel me nog steeds klein, ook al zit ik al in de derde Ik zat vroeger ook in B1D! _O_ Weet je, ik denk dat mevrouw Leinarts een stiekeme relatie heeft met meneer de Vrede van geschiedenis. :Y) -die kale kop mans c;-

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Oh, nee, voel je niet klein. :3 Ik voel me nog steeds klein, ook al zit ik al in de derde Ik zat vroeger ook in B1D! _O_ Weet je, ik denk dat mevrouw Leinarts een stiekeme relatie heeft met meneer de Vrede van geschiedenis. :Y) -die kale kop mans c;-

Meen je die. IK dacht altijd dat meneer van de vijver mevrouw de groot leuk vond lol

Dreft schreef:
    (...)

Meen je die. IK dacht altijd dat meneer van de vijver mevrouw de groot leuk vond lol

Ik zie ze elke dag samen lopen, van de trap af bij de lerarenkamer en ze lijken het altijd zé gezellig te hebben. ^^ Oh, en dat kan eigenlijk ook wel, haha :')

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Ik zie ze elke dag samen lopen, van de trap af bij de lerarenkamer en ze lijken het altijd zé gezellig te hebben. ^^ Oh, en dat kan eigenlijk ook wel, haha :')

Nu ben ik heel erg benieuwd wie jij bent lol. Heb jij je kluisje bij de oude kantine?

Dreft schreef:
    (...)
    Nu ben ik heel erg benieuwd wie jij bent lol. Heb jij je kluisje bij de oude kantine?

Ja, en ik zit helemaal bij het handvaardigheidlokaal. :') Dat is echt irritant, moet ik helemaal die gang doorlopen om alleen maar een paar boeken te verwisselen. Waar zit jij?

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Ja, en ik zit helemaal bij het handvaardigheidlokaal. :') Dat is echt irritant, moet ik helemaal die gang doorlopen om alleen maar een paar boeken te verwisselen. Waar zit jij?

Ja ook daar alleen niet precies daar maar ja daar ergens daar daar helemaal beneden kluisje nummer 460 met de boter kaas en eieren

Dreft schreef:
    (...)
    Ja ook daar alleen niet precies daar maar ja daar ergens daar daar helemaal beneden kluisje nummer 460 met de boter kaas en eieren

IK HEB 499, omg, ik kan je bijna aanraken vanaf mijn kluisje, lol. :Y)

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

IK HEB 499, omg, ik kan je bijna aanraken vanaf mijn kluisje, lol. :Y)

haha omg hoe zie je er een beetje uit?

Dreft schreef:
    (...)
    haha omg hoe zie je er een beetje uit?

Ik heb groen haar en oranje ogen. (krul)
    Nee, oké, ik val niet zo op, ik heb bruin haar en blauwe ogen. Ik draag bijna nooit spijkerbroeken en vandaag droeg ik een zwart rokje dat ik om mijn taille had en een paars hemdje met een wit/zilver vestje. Ik droeg een staart. Je hebt me vast niet gezien, maar alsnog. :') What about you?

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Ik heb groen haar en oranje ogen. (krul)
    Nee, oké, ik val niet zo op, ik heb bruin haar en blauwe ogen. Ik draag bijna nooit spijkerbroeken en vandaag droeg ik een zwart rokje dat ik om mijn taille had en een paars hemdje met een wit/zilver vestje. Ik droeg een staart. Je hebt me vast niet gezien, maar alsnog. :') What about you?

Als je een meisje met ene bril en hoofddoek ziet zitten op de grond ben ik dat :Y)

[ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:00 ]

Dreft schreef:
    (...)

Als je een meisje met ene bril en hoofddoek ziet zitten op de grond ben ik dat :Y)

Ga je voor mijn kluisje rondhangen? Dan ga ik je vast chaggi aankijken, lol. Nee joh. :') Ik zal morgen wel voor je uitkijken. _O_

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Ga je voor mijn kluisje rondhangen? Dan ga ik je vast chaggi aankijken, lol. Nee joh. :') Ik zal morgen wel voor je uitkijken. _O_

Ik ga voor je kluisje zitten. Hahah nee grapje ik zit altijd op dat tafeltjee met dat groene verf erop lol

Dreft schreef:
    (...)

Ik ga voor je kluisje zitten. Hahah nee grapje ik zit altijd op dat tafeltjee met dat groene verf erop lol

Oh, en ik heb een blauwe, spijkerstof tas. (: Daar kan je me ook aan herkennen. Haha, maar ga nou niet verwachten dat ik je in de armen vlieg. Het wordt vast zeer awkward. :')

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Oh, en ik heb een blauwe, spijkerstof tas. (: Daar kan je me ook aan herkennen. Haha, maar ga nou niet verwachten dat ik je in de armen vlieg. Het wordt vast zeer awkward. :')

haha waarschijnlijk ga ik helemaal rood worden en niks durven te zeggen lol.

Dreft schreef:
    (...)
    haha waarschijnlijk ga ik helemaal rood worden en niks durven te zeggen lol.

En ik ga je vast raar aanstaren, maaaar ik stuur je een berichtje als ik je heb gezien, oké? :3 En jij doet hetzelfde bij mij, goed? (:

wth.