• Ja echt ik word helemaal gek
    Bij een deel van mijn familie krijgt 80% van de vrouwen voor hun dertigste kanker. Nou weet ik niet wie het allemaal krijgen, en je word er pas mee geïnformeerd als je 18 bent..
    Dat heb ik dus ontdekt zegmaar en nu vind ik het eng


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    O:
    Dat is idd eng..


    Me so good.

    Zoiets heb ik ook. Er is ook een kans dat ik het kan krijgen, maar dat hoeft niet per se op je 18e hoor. Ik ga me ook nog laten onderzoeken, en dat moet jij zeker ook doen. Kanker is niet erfelijk, het gen wel. En als het gen in díe kanker zit wat jij nu beschrijft, dan zou ik me maar beter laten onderzoeken. Je weet maar nooit.


    We accept the love we think we deserve.

    Oh, wat erg voor je! Ik hoop echt voor je dat je niet bij die 80% hoort.


    wth.

    Je kan je toch laten onderzoeken ofdat je met het 'gen' zit?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, maar op je 18e word wel gevraagd of je al je vrouwlijke geslachtsdelen wil laten verwijderen, en ik ga me denk ik laten onderzoeken ofzoiets..


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    Cherylll schreef:
    Ja, maar op je 18e word wel gevraagd of je al je vrouwlijke geslachtsdelen wil laten verwijderen, en ik ga me denk ik laten onderzoeken ofzoiets..

    En wat bedoelen ze daar allemaal mee? ;o


    your eyes are like stars in the night.

    xSnoepjex schreef:
    O:
    Dat is idd eng..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ah wat erg. Ik hoop voor je dat je het nooit zal krijgen!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En wat bedoelen ze daar allemaal mee? ;o

    Eierstokken, baarmoeder, borsten enz. Denk ik toch (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze kunnen er zo achterkomen als jij de mutatie ook hebt, so no worries. Je moet je gewoon optijd laten nakijken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Quixotic schreef:
    Oh, wat erg voor je! Ik hoop echt voor je dat je niet bij die 80% hoort.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoiets heb ik ook alleen met de aders.
    Mijn moeder haar aders gaan voor haar 50 open springen en die van mij hadden gezegt voor de 20 maar ze weten het nog niet zekker.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Usually schreef:
    Zoiets heb ik ook alleen met de aders.
    Mijn moeder haar aders gaan voor haar 50 open springen en die van mij hadden gezegt voor de 20 maar ze weten het nog niet zekker.

    Dat klinkt eng, 'openspringen' Waarom springen je aders dan open?

    xSnoepjex schreef:
    O:
    Dat is idd eng..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ken het. Mijn opa, van mijn moederskant, is overleden aan kanker. Mama heeft kanker gehad. En het is gelukkig onderzocht of het erfelijk is, het is niet erfelijk. Sterke! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking