• IK KAN NIET WACHTEEEN! :9~ Hahaha door dat filmpje ga ik echt flippen! Ik heb er zoveel zin in! =D Jullie ook? =$


    ars moriendi

    Nee,niet echt. Of eerder echt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Eeh ik volg het ook niet echt, maar ik ben met Lynn bevriend en die is belgisch hahaha. Maar eehm, volgens mij staan ze nu 2e in de poule ofzo?

    Ohh das nog best oké toch?
    Ik wil echt Nederland nog een keer zien spelen in een kwalificatieduel :D Dat is echt zo machtig leuk :D Heb jij het Nederlands Elftal al ooit eens in het echt zien spelen? =)

    @StJimmy: Why?


    ars moriendi

    Het was een leuke tijd zeker. Niet dat ik iets met voetbal heb, maar het sfeertje wil ik wel terug *-*


    SLOAN.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ohh das nog best oké toch?
    Ik wil echt Nederland nog een keer zien spelen in een kwalificatieduel :D Dat is echt zo machtig leuk :D Heb jij het Nederlands Elftal al ooit eens in het echt zien spelen? =)

    @StJimmy: Why?


    Nee man! Ik was zo jaloers op jou, en ik eis dat mijn broer met me mee gaat naar een van de volgende wedstrijden! Ik wil ook:9~.
    Hij gaat ook mee naar Ajax;$, dat had hij beloofd.. Dus dan kan hij ook wel mee naar het Nederlands elftal


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ohh das nog best oké toch?
    Ik wil echt Nederland nog een keer zien spelen in een kwalificatieduel :D Dat is echt zo machtig leuk :D Heb jij het Nederlands Elftal al ooit eens in het echt zien spelen? =)

    @StJimmy: Why?

    Ik hou niet van voetbal,ik vind al dat gedoe er om heen grote onzin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Nee man! Ik was zo jaloers op jou, en ik eis dat mijn broer met me mee gaat naar een van de volgende wedstrijden! Ik wil ook:9~.
    Hij gaat ook mee naar Ajax;$, dat had hij beloofd.. Dus dan kan hij ook wel mee naar het Nederlands elftal

    YUSHHH! Echt man, als dat Wilhelmus dan wordt aangezet.. dik kippenvel moment, man x'D <3


    ars moriendi

    Aaaaaahhhhhh I can't wait_O_*O*


    ~

    Kuyt schreef:
    (...)
    YUSHHH! Echt man, als dat Wilhelmus dan wordt aangezet.. dik kippenvel moment, man x'D <3


    Ghehehe begrijpelijk #jaloers


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Ghehehe begrijpelijk #jaloers

    Gewoon ook een keer gaan als ze weer spelen in Nederland :D Tis het geld dubbel en dwars waard <3


    ars moriendi

    geweldig dat filmpje :D

    ik kan ook niet wachten, vooral omdat Nederland dus als titelkandidaat is,
    en ik wil gewoon revanche :D en we kunnen het gewoon, we hebben een goede generatie voetballers!
    en volgens mij moeten we nog 3 EK-kwalificatiewedstrijden, toch? tegen San Marino, Finland en Zweden


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Stiekem kjik ik er wel naar uit. :Y)
    Maar dat filmpje vond ik niet zo goed.


    Felix

    Biancaatju schreef:
    geweldig dat filmpje :D

    ik kan ook niet wachten, vooral omdat Nederland dus als titelkandidaat is,
    en ik wil gewoon revanche :D en we kunnen het gewoon, we hebben een goede generatie voetballers!
    en volgens mij moeten we nog 3 EK-kwalificatiewedstrijden, toch? tegen San Marino, Finland en Zweden

    Precies!! Deze generatie is wel zo sterk en zo goed op elkaar ingespeeld! <3 (en het zijn fantastisch leuke mannen of course*O* )

    Die kwalificaties hebben we nu achter de rug :) Hongarije (5-3 voor NL) hebben ze meest recentelijk gespeeld (want daar was ik bij! :D)

    Jaa ze zijn nu echt favorietjes! And we want to kick some red Spanish ass. (bat)


    ars moriendi