• IK KAN NIET WACHTEEEN! :9~ Hahaha door dat filmpje ga ik echt flippen! Ik heb er zoveel zin in! =D Jullie ook? =$


    ars moriendi

    Mourinho schreef:



    Auch.. Pijnlijk moment


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh wat leuk weer (: :9~


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mourinho schreef:


    (no_chears)..

    2012 wordt ONS jaartje! *O*


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    (no_chears)..

    2012 wordt ONS jaartje! *O*

    Ik hoop dat je gelijk hebt :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh ja. Weet je hoe gezellig ik Nederland dan vind. Op hoop dat de sfeer van Quizlet ook weer terug komt. -denkt terug aan WK afgelopen zomer voordat de rel en alles was geweest-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Oh ja. Weet je hoe gezellig ik Nederland dan vind. Op hoop dat de sfeer van Quizlet ook weer terug komt. -denkt terug aan WK afgelopen zomer voordat de rel en alles was geweest-

    Jaa inderdaad. Maar op zo'n moment merk je wel weer echt wie er achter zijn land staat en wie niet. Haha, en wie de Belgen zijn..!:W


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Jaa inderdaad. Maar op zo'n moment merk je wel weer echt wie er achter zijn land staat en wie niet. Haha, en wie de Belgen zijn..!:W


    Sommige Belgen zijn leuk:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jup helemaal zin in..


    I will be.

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Sommige Belgen zijn leuk:9~

    Joaa! :O Maar als die Belgen dan voor Spanje worden tijdens een EK/WK vind ik ze wat minder.. (bat)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Joaa! :O Maar als die Belgen dan voor Spanje worden tijdens een EK/WK vind ik ze wat minder.. (bat)


    Ghehe ja dat is dan wel minder hahaha..
    Maar Jan Vertonghen en Toby Alderweireld waren tijdens het WK voor Nederland:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    bluelist schreef:
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    -

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Ghehe ja dat is dan wel minder hahaha..
    Maar Jan Vertonghen en Toby Alderweireld waren tijdens het WK voor Nederland:9~

    BETER. Ik hoop ook op wat betere kansen voor de Belgen.. (zijn die gekwalificeerd? :') ) want dan maken ze ook eens wat voetbalmadness mee (cop)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    BETER. Ik hoop ook op wat betere kansen voor de Belgen.. (zijn die gekwalificeerd? :') ) want dan maken ze ook eens wat voetbalmadness mee (cop)


    Volgens mij maken ze nog wel kans ja om zich voor t EK te kwalificeren ghehehe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxSergioJan schreef:
    (...)

    Volgens mij maken ze nog wel kans ja om zich voor t EK te kwalificeren ghehehe..

    Ik volg Belgie niet echt (helemaal niet dus :') ) maar ik ben wel benieuwd opzich.. zijn ze goed bezig wat betreft de kwalificatiewedstrijden?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik volg Belgie niet echt (helemaal niet dus :') ) maar ik ben wel benieuwd opzich.. zijn ze goed bezig wat betreft de kwalificatiewedstrijden?


    Eeh ik volg het ook niet echt, maar ik ben met Lynn bevriend en die is belgisch hahaha. Maar eehm, volgens mij staan ze nu 2e in de poule ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.