• Fan Lady Gaga slacht kat af voor kostuum
    Een fan van de extravagante zangeres Lady Gaga slachtte haar kat af voor een concert van haar idool. Met het bloed maakte ze een wansmakelijk kostuum, ze liet zich hiervoor inspireren door een outfit van de zangeres.


    © ap
    De twintigjarige fan Angelina Barnes uit Oklahoma maakte de bloederige outfit voor een van de concerten van Lady Gaga. Ze verdronk het 15-jaar oude huisdier en reet het aan de buik open, de ogen werden verminkt, de politie vond de lever terug in een make-uptas in de badkamer. Een familielid kwam thuis en trof Barnes aan die klaarstond om naar het concert te vertrekken in een lange jas, haar gezicht was bedekt met bloed. Ze werd aangeklaagd voor dierenmishandeling.

    Depressie
    Barnes werd opgenomen in het ziekenhuis, waar ze de diagnose van een depressie kreeg. Ook zou ze er al een verpleger bedreigd hebben met een stuk glas.

    Lady Gaga, bekend om haar extravagante kostuums, droeg nepbloed op een feestje na de MTV Video Music Awards in 2009


    Dat vind ik er echt over
    En jullie


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ibanez schreef:
    Ogott en iedereen weer commentaar op Lady Gaga geven.

    Gaga gebruikte nep-bloed & dat kind wedden dat die 1 of andere ziekte heeft? -Bipolaire stoornis ofz?-
    Het is de fan de fout. Gaga leeft op aandacht en de meeste dingen die ze gebruikt zijn nep. -Behalve dan die vleesjurk maar die beesten worden doodgemaakt voor het vlees.-

    Maar kom sommige reacties zijn zo van 'Dat lady gaga maar normaal doet.' Haar leven is extravagant? Gaga houdt zich nog een beetje beschaafd. Dat is een stoornis hebben tussen de 2 oren.
    Wie weet als ze geen fan was van Gaga, zou ze het misschien nog doen?

    Please ik ben die haat commentaren op Gaga best beu aan het worden. Als je haar niets vind mag je het zeggen (misschien eens goed argumenteren dan) of gewoon zwijgen. We hebben 3 kampen. -Love Gaga, anti gaga en tussenin-

    Hé ik wil geen ruzie stoken even men mening kwijt over wat ik hier zoal lees. En iedereen heeft recht op vrije meningsuiting. -Dank u voor u aandacht en nu geen haat GB's/PB's.
    Dat meisje is gestoord.. Maar so is gaga op dit moment. Zij heeft écht problemen, daar kun je niet meer om heen. Dat heeft niets te maken met een vleesjurk, een opkomst in een gigantisch ei of een hoed met daarop een telefoon, maar met haar persoonlijk. Ik val er verder ook niemand mee aan, tenminste, dat is niet mijn bedoeling. Ik vond Gaga ook heel gaaf, ik ben naar haar concert geweest, ik heb haar gezien, ik vond haar tof. Maar ze is gewoon heel fout bezig op dit moment. Haar psychische problemen hebben ook niets meer te maken met enkel extravagant willen zijn. En het maakt verder helemaal niets uit als mensen problemen hebben, dat boeit me niets. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat iedereen het verbloemt onder 'Ja maar ze is exentriek, extravagant'. Als je ooit de kans krijgt, om haar diep in haar ogen te kijken als ze een paar meter van je afstaat, dán mag je mij vertellen wat je ziet :3 (cat).

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 14:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Iel, dat is gewoon vies
    Normaal heb ik een hekel aan katten, maar dit.. D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn god..
    jap, dat gaat er inderdaad over.


    I´m nothing special.

    Ibanez schreef:
    Ogott en iedereen weer commentaar op Lady Gaga geven.

    Gaga gebruikte nep-bloed & dat kind wedden dat die 1 of andere ziekte heeft? -Bipolaire stoornis ofz?-
    Het is de fan de fout. Gaga leeft op aandacht en de meeste dingen die ze gebruikt zijn nep. -Behalve dan die vleesjurk maar die beesten worden doodgemaakt voor het vlees.-

    Maar kom sommige reacties zijn zo van 'Dat lady gaga maar normaal doet.' Haar leven is extravagant? Gaga houdt zich nog een beetje beschaafd. Dat is een stoornis hebben tussen de 2 oren.
    Wie weet als ze geen fan was van Gaga, zou ze het misschien nog doen?

    Please ik ben die haat commentaren op Gaga best beu aan het worden. Als je haar niets vind mag je het zeggen (misschien eens goed argumenteren dan) of gewoon zwijgen. We hebben 3 kampen. -Love Gaga, anti gaga en tussenin-

    Hé ik wil geen ruzie stoken even men mening kwijt over wat ik hier zoal lees. En iedereen heeft recht op vrije meningsuiting. -Dank u voor u aandacht en nu geen haat GB's/PB's.


    Ik vind dat je gelijk hebt

    En ik zit in kamp : Love Gaga -Check my name-


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Dat meisje is gestoord.. Maar so is gaga op dit moment. Zij heeft écht problemen, daar kun je niet meer om heen. Dat heeft niets te maken met een vleesjurk, een opkomst in een gigantisch ei of een hoed met daarop een telefoon, maar met haar persoonlijk. Ik val er verder ook niemand mee aan, tenminste, dat is niet mijn bedoeling. Ik vond Gaga ook heel gaaf, ik ben naar haar concert geweest, ik heb haar gezien, ik vond haar tof. Maar ze is gewoon heel fout bezig op dit moment. Haar psychische problemen hebben ook niets meer te maken met enkel extravagant willen zijn. En het maakt verder helemaal niets uit als mensen problemen hebben, dat boeit me niets. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat iedereen het verbloemt onder 'Ja maar ze is exentriek, extravagant'. Als je ooit de kans krijgt, om haar diep in haar ogen te kijken als ze een paar meter van je afstaat, dán mag je mij vertellen wat je ziet :3 (cat).


    Ik kon het 15 mei bijna een jaar trg tot ik nog zieker werd --"
    Nu ik volg gaga wel maar k zie net dat ik een fout in mijn tekstje had :'D
    Gaga houdt zich nog een beetje beschaafd. Dat VAN DIE KAT is een stoornis hebben tussen de 2 oren.


    -Damn I'm a goose!-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Fellatio schreef:
    Holy fugg o-O


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Major schreef:
    Wat een ziek wijf.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    LiquidSugar schreef:
    O my .. O.O Je kunt ver gaan, je kunt héél ver gaan als fan. Maar dit is gewoon ziekelijk. D:

    Ziek kind,zulle we dat eens bij haar doen,is wel haar verdiende loon.
    Anders opsluiten en nooit meer vrijlaten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze was psychisch niet helemaal in orde, maar dan zie je ook want idolen als Lady gaga kunnen leiden. Ik zeg niet dat het haar schuld is, maar ze heeft wel een invloed gehad.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oke, Lady Gaga heeft invloed gegeven, maar het was wel de gestoorde beslissing van die fan zelf...


    Olive

    Somethnholic schreef:
    Lol. x'D

    Wacht je vind dit grappig?
    Dan ben je echt ziek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ziek O,o


    Alis volat propriis

    Omg, echt kei zielig voor die poes/kat T-T
    Het is goed dat ze is opgenomen.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Soundeffect schreef:
    .....

    ja, wat moet ik hier op zeggen. oh my ._.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.