• Fan Lady Gaga slacht kat af voor kostuum
    Een fan van de extravagante zangeres Lady Gaga slachtte haar kat af voor een concert van haar idool. Met het bloed maakte ze een wansmakelijk kostuum, ze liet zich hiervoor inspireren door een outfit van de zangeres.


    © ap
    De twintigjarige fan Angelina Barnes uit Oklahoma maakte de bloederige outfit voor een van de concerten van Lady Gaga. Ze verdronk het 15-jaar oude huisdier en reet het aan de buik open, de ogen werden verminkt, de politie vond de lever terug in een make-uptas in de badkamer. Een familielid kwam thuis en trof Barnes aan die klaarstond om naar het concert te vertrekken in een lange jas, haar gezicht was bedekt met bloed. Ze werd aangeklaagd voor dierenmishandeling.

    Depressie
    Barnes werd opgenomen in het ziekenhuis, waar ze de diagnose van een depressie kreeg. Ook zou ze er al een verpleger bedreigd hebben met een stuk glas.

    Lady Gaga, bekend om haar extravagante kostuums, droeg nepbloed op een feestje na de MTV Video Music Awards in 2009


    Dat vind ik er echt over
    En jullie


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik las het eerst verkeerd, ik dacht dat Gaga het zelf had gedaan! Omg scheef, lol. In ieder geval: ZIEK.

    aaaah die arme kat :(

    Dat is echt erg.
    Gek mens,!

    What.The.Fuck!
    Verdrink haarzelf!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is ziek, echt gewoon misselijkmakend ziek..


    -

    Oh My Facking God O.O
    Dit gaat eeecht te ver!


    Inspiration can hit you any time

    tja zo'n mensen heb je.
    en als je het mij vraagt geeft lady gaga niet het goede voorbeeld.


    Believe in yourself, change the world.

    Wat ERG!
    en zielig! dat je dat gwn doet bij je eigen kat!:(


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Omg, ja hoor. Baaaaad influence.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hoezo psychisch gestoord?:S
    Daaaamn ik zou dat nooit kunnen hoor...een dier afslachten, KOMOP, waar ben je dan wel niet mee bezig?!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die is ziek
    Ik heb er ook al over gelezen en dat is gewoon ziek


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ziek!


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    Goldilocks schreef:
    Oh My God. Die is gek. Just like Lady Gaga.

    Da wijf moete ze doodslage >< da doe ge toch ni, das gwn allemaal door lady gaga, het stomme wijf da aandacht tekort heeft!!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat noem ik nou een die hard fan Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."