• Fan Lady Gaga slacht kat af voor kostuum
    Een fan van de extravagante zangeres Lady Gaga slachtte haar kat af voor een concert van haar idool. Met het bloed maakte ze een wansmakelijk kostuum, ze liet zich hiervoor inspireren door een outfit van de zangeres.


    © ap
    De twintigjarige fan Angelina Barnes uit Oklahoma maakte de bloederige outfit voor een van de concerten van Lady Gaga. Ze verdronk het 15-jaar oude huisdier en reet het aan de buik open, de ogen werden verminkt, de politie vond de lever terug in een make-uptas in de badkamer. Een familielid kwam thuis en trof Barnes aan die klaarstond om naar het concert te vertrekken in een lange jas, haar gezicht was bedekt met bloed. Ze werd aangeklaagd voor dierenmishandeling.

    Depressie
    Barnes werd opgenomen in het ziekenhuis, waar ze de diagnose van een depressie kreeg. Ook zou ze er al een verpleger bedreigd hebben met een stuk glas.

    Lady Gaga, bekend om haar extravagante kostuums, droeg nepbloed op een feestje na de MTV Video Music Awards in 2009


    Dat vind ik er echt over
    En jullie


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Genius schreef:
    Dat is ziek, echt gewoon misselijkmakend ziek..


    Crowstorm schreef:
    ik reet die fan wel ff aan de buik open.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Major schreef:
    Wat een ziek wijf.


    None but ourselves can free our minds.

    Momentous schreef:
    Dat noem ik nou een die hard fan Oo"

    En de kat mocht het letterlijk opnemen. O.o
    Poor cat! =(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, echt zo zielig voor die kat, dat wijf is gek.

    Misschien dat mevrouw Germanotta dan eens gaat nadenken over wat ze met haar ziekelijke grapjes te weeg brengt bij mensen die haar echt heel serieus zien en haar écht als een nieuwe religie en geloofsovertuiging zien. :Y)

    Maar, wel echt sick. Arm katje :c


    Wie du mir, so ich dir.

    Gestoort!!Ik ga van haar eens een outfit maken!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    I hope that kitty will find peace..


    SLOAN.

    Dat moet je dus in een gesticht steken O.O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ....

    wat 'n kutwijf.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Brunhilde schreef:
    Misschien dat mevrouw Germanotta dan eens gaat nadenken over wat ze met haar ziekelijke grapjes te weeg brengt bij mensen die haar echt heel serieus zien en haar écht als een nieuwe religie en geloofsovertuiging zien. :Y)

    Maar, wel echt sick. Arm katje :c


    Echt sick, ik vind 't echt niet kunnen. Damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Major schreef:
    Wat een ziek wijf.


    Love? No. I prefer cats.

    Brunhilde schreef:
    Misschien dat mevrouw Germanotta dan eens gaat nadenken over wat ze met haar ziekelijke grapjes te weeg brengt bij mensen die haar echt heel serieus zien en haar écht als een nieuwe religie en geloofsovertuiging zien. :Y)

    Maar, wel echt sick. Arm katje :c


    Dat betwijfel ik dan weer sterk, helaas. Al ben ik het heel erg met je eens ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    FTW? Hoe zou zij het vinden als we haar zouden slachten en er een kostuum van zouden maken? Zo zielig voor dat katje ._. -kill her!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat betwijfel ik dan weer sterk, helaas. Al ben ik het heel erg met je eens ...
    Idd. aint gonna happen x.x Helaasch.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ogott en iedereen weer commentaar op Lady Gaga geven.

    Gaga gebruikte nep-bloed & dat kind wedden dat die 1 of andere ziekte heeft? -Bipolaire stoornis ofz?-
    Het is de fan de fout. Gaga leeft op aandacht en de meeste dingen die ze gebruikt zijn nep. -Behalve dan die vleesjurk maar die beesten worden doodgemaakt voor het vlees.-

    Maar kom sommige reacties zijn zo van 'Dat lady gaga maar normaal doet.' Haar leven is extravagant? Gaga houdt zich nog een beetje beschaafd. Dat is een stoornis hebben tussen de 2 oren.
    Wie weet als ze geen fan was van Gaga, zou ze het misschien nog doen?

    Please ik ben die haat commentaren op Gaga best beu aan het worden. Als je haar niets vind mag je het zeggen (misschien eens goed argumenteren dan) of gewoon zwijgen. We hebben 3 kampen. -Love Gaga, anti gaga en tussenin-

    Hé ik wil geen ruzie stoken even men mening kwijt over wat ik hier zoal lees. En iedereen heeft recht op vrije meningsuiting. -Dank u voor u aandacht en nu geen haat GB's/PB's.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me