• Ik heb daarnet al mijn abo's eruit gedonderd, ga weer lekker opnieuw beginnen met verhalen zoeken & lezen. Wie heeft er een suggestie? Het liefst verhalen die nog niet erg lang zijn en/of onbekend zijn.

    WEL: Twilight, onbekende personen
    NIET: Justin Bieber, Tokio Hotel, anime, Harry Potter, voetbal

    Een ander genre? Zet er maar bij.


    Alvast bedankt!

    -xXx-

    Love and Hate Are Close Opponents
    Unpure Mind |16+|
    Sangre
    Another Adventurer
    The Baker Street Girl
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    Black Snow.
    Het Doolhof
    The red book
    Klaprozen
    "Madame la Duchesse"
    Game Of Gods


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mijn story's: bite, bit, bitten en my dark diary.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Kijk eventjes tussen mijn stories. Misschien vind je er eentje dat je leuk vind?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Maybe een van mij?
    Kijk maar even


    Sometimes it's best not to care.



    When the fire burns in my heart

    Aron Gobsly behoort tot een van de populairste jongens van Forks High school.
    Hij heeft dingen waar veel kinderen alleen maar van kunnen dromen.
    Een groot huis,beroemde ouders met een spannend beroep, veel geld en een stoere sportwagen.
    Hij heeft bijna alles behalve wat hij het meest nodig heeft.
    Rosalie Hale Cullen, de liefde van zijn leven,
    Door een peptalk van zijn vrienden, weet Aron al zijn moed te verzamelen om haar een keer uit te vragen.
    Rosalie, laat zich overhalen door haar familie en stemt toe.
    Samen gaan ze op date en alles valt beter mee dan ze beiden dachten.
    Ze daten steeds meer en meer en langzaam laait het vuur in beide harten hoog op.
    De liefde die ze voor elkaar voelen is zeer passievol en sterk.
    Maar wat als Aron achter het geheim van Rosalie komt?
    Is hun liefde echt zo sterk als ze dachten en kan niets hen uit elkaar houden?


    Dit verhaal is dus uit het standpunt van Aron geschreven ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb drie verhalen over onbekende personen, en ze zijn allemaal nog niet heel lang. ^^
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War
    Klaprozen

    Verder kan ik je ook zeker Sailing on the Ocean van Defensive aanraden, maar die heeft wel al meer dan honderd hoofdstukken. Dat zul je echter niet zo erg vinden, want het is verslavend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kiss from a rose


    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    The Woods
    Het is een verhaal met een beetje een mysterieus tintje en onbekende personen ;D


    Not all those who wander are lost.



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Twilight verhaal.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Heb alleen JB.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb een story met onbekende personen...

    PowerSource
    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen.



    Wat als elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtende tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 15:41 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Usually schreef:
    Heb alleen JB.


    me 2


    I´m nothing special.

    Aangezien je GEEN Justin Bieber wil, heb ik er geen voor je.