• ik moet een boek voor nederlands lezen,, maar ik heb geen idee wat! Wat vinden jullie leuke c-niveau boeken? Ik zit in de brugklas.

    (flower)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Square schreef:
    Moeten het boeken zijn van Nederlandse schrijvers, of mogen vertaalde boeken ook?


    alles mag, zolang het maar c-niveau is.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Untold schreef:
    (...)

    alles mag, zolang het maar c-niveau is.


    Oké, maar wat is c-niveau dan? -voeltzichdom-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    expletive schreef:
    Stuk - Judith Visser

    dat had ik gedaan, begin dit schooljaar. Ik moest een presentatie doen en had een 10 gehaald. Maar ik weet niet wat jij leuk vind om te lezen. Wil je drama? Liefde? En wil je in ik-vorm?

    Dat is volgens mijn biblioteek een volwassenen boek


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Square schreef:
    (...)

    Oké, maar wat is c-niveau dan? -voeltzichdom-


    uhmm,, nou je hebt avi (dat is in groep 3 ofzoo) en je hebt b-niveau, dat is wat moeilijker & je hebt c-niveau <-- dat is nog wat moeilijker. En daarna heb je gewoon volwassenen boeken :P


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Untold schreef:
    (...)

    hmm, goed idee. Is vlinders mooi?

    Het is een mooie, maar volgens mijn bib ook een volwassenen boek.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    (...)
    Dat is volgens mijn biblioteek een volwassenen boek


    Ik ben nu een boek beginnen te lezen dat gaat over een eetstoornis. Alleen ben de naam vergeten, en het is een C boek.


    <3

    Untold schreef:
    (...)

    uhmm,, nou je hebt avi (dat is in groep 3 ofzoo) en je hebt b-niveau, dat is wat moeilijker & je hebt c-niveau <-- dat is nog wat moeilijker. En daarna heb je gewoon volwassenen boeken :P

    O, oké. Dus gewoon jongerenboeken.
    Hm, heb je De Hongerspelen van Suzanne Collins al eens gelezen? De Grijze Jager van John Flanagan? De Stravaganza serie van Mary Hoffman, en Hart van Inkt van Cornelia Funke? Nou ja, dat vind ik dus allemaal heel mooie boeken. :'D
    Of anders Wuthering Heights van Emily Brontë, maar dat is wel een soort van volwassenenboek, en iets heel anders dan de rest. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan