• Ja ik en een vriendin waren zo aan het stappen en opeens kwam er zo een oud vrouwtje voor ons staan en ze zei zo 'Kind ben jij niet wat tedik voor je leeftijd?' tegen mijn vriendin en ik keek echt met open mond naar die vrouw omdat mijn vriendin amper 62 weegt en ze is 14. Ze is een beetje mollig maar ze is niet dik dus ik zo van. "Sorry hoor maar ze is niet dik." echt wat dacht die oude vrouw wel niet?

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 11:48 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt wel grof van die vrouw...


    Olive

    Het is bemoei en niet moei, maar inderdaad, dat is echt gewoon raar. Wat heeft die vrouw er nou weer mee te maken. Ook lullig als het door een ziekte zou komen, zoiets zeg je niet gewoon zomaar.


    Your make-up is terrible

    Wow , kijk zo een kutreactie,,, Khoop dat je vriendin zich het niet zo aantrekt! gewoon negeren die bullshit..


    Tinka & Ghunter.

    Wooow, in zo'n situatie had ik echt gezegd dat dat klote mens eens naar haar zelf zou moeten kijken en dan pas wat over andere mag zeggen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Omg, lekker dan :x Ik zou wat teruggezegd hebben, dom wijf :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Euhmm... vreemd :'D De oma's van tegenwoordig hé :'D
    62 kg is echt niet zoveel dus dik is je vriendin zeker niet!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wow, die zou zich inderdaad beter moeien met haar eigen leven...


    Let the Night embrace you

    En dan zeggen ze iets van de 'jeugd' van tegenwoordig...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    En dan zeggen ze iets van de 'jeugd' van tegenwoordig...


    Doos dat wou ik ook zeggen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wat flauw van die dame. Ik liep onlangs langs straat en er zat een kind voor een raam, wss van dr kamer ofzo en die steek ineens haar middelvinger naar me uit omdat ik naar dr keek. Moet ze maar niet voor dat raam zitten. Nouja ik was niet zeker dat ze het wel degelijk deed, dus ik keek terug, deed ze het opnieuw. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh man dan zou ik wat lekker teruggezegd hebben, maakt me niet uit wat haar leeftijd is, zoiets doe je toch niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Damn, dat is echt gestoord.


    Sometimes it's best not to care.

    volwasse mensen zijn soms echt zo grof! vind je het gek dat we dan een grote bek teruggeven xD en dan zijn we weer brutale jongeren (cat) nou ik dacht het niet. gemeen stom wijf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Authors schreef:
    Dat is echt wel grof van die vrouw...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.