• Misschien wat ik nu ga zeggen is dat heel erg maar het moet er gewoon even uit.

    Volgens mij denken de meeste mensen dat ik echt super gelukkig ben. Aan de ene kant snap ik dat ook wel, ik heb veel vrienden, lach veel, hoor bij de populairderen. Maar ik voel me best wel ongelukkig, ik weet gewoon dat ik niet hier in nederland thuis hoor. Sommige van jullie weten al dat ik naar amerika wil. Het gevoel is de laatste tijd steeds erger. En alle problemen erbij, een vriendin met kanker slechte cijfers veel ruzie etc. Weetje soms denk ik had ik maar 1 vriendin ofso, dit is niet ego bedoelt ofso. Ik heb wel minstens 25 (meer) vriendinnen, de helft ervan is eigenlijk gewoon fake naja veel meer. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen & ik zoek geen aandacht of wat dan ook, maar ik wil ook gewoon een beetje duidelijk maken dat je niet onpopulair of ongepest hoeft te zijn om ongelukkig te zijn. ;$.

    En trouwens ik weet hoe het voelt om een buitenbeentje te zijn, ik ben namelijk ook gepest.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:44 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    C'mon, nu overdrijf je echt, sorry dat ik het zeg.

    'Bij wie hoor ik dan? Conclusie: Je wil er gewoon bij horen. Je kan niet zonder je populariteit.
    Wtf dat is het juist niet ! Maar geef toe niemand wil alleen zijn ? Maar laatmaar ik kan het niet uitleggen en jullie snappen het gewoon niet dat is gewoon zo ! Maar ik had het wel verwacht nja laatmaar.

    Slotje ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat zijn we weer aardig, zeg!

    Ik snap wel hoe je, je voelt. Ik hoorde eerst ook bij een populaired groepje, maar ik merkte dat, dat niet echt was wat ik wilde en goed, ik ben van school veranderd dus daarmee stapte ik uit mijn perfecte droomwereldje. Maar ik denk niet dat je snel van school gaat, hè? Misschien kan je eens proberen ook andere vrienden, buiten die groep te sluiten? Er zijn toch vast ook wel meiden die je aardig vind, of die je aardig lijken?


    You move me ......... Kurt

    banaantje, dan zorg je dat je ze niet meer hoeft te zien, dôh. of stop je met fake doen tegen hun, toon je je gevoelens tegenover hen. nah.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als je wegrent naar Amerika los je niets op hoor. Je problemen achtervolgen je altijd, waar je ook gaat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Highmore schreef:
    Wat zijn we weer aardig, zeg!

    Ik snap wel hoe je, je voelt. Ik hoorde eerst ook bij een populaired groepje, maar ik merkte dat, dat niet echt was wat ik wilde en goed, ik ben van school veranderd dus daarmee stapte ik uit mijn perfecte droomwereldje. Maar ik denk niet dat je snel van school gaat, hè? Misschien kan je eens proberen ook andere vrienden, buiten die groep te sluiten? Er zijn toch vast ook wel meiden die je aardig vind, of die je aardig lijken?
    Ja er zijn wel aardigen en er is 1 meisje waar ik zoveel lol mee kan hebben niet normaal ik ben 1 seconde bij haar en lig al in een deuk alle problemen vergeet ik dan. Dat is wel fijn. Maar ik zou niet zonder m'n bff kunnen ik heb ook laatst een keer een gesprek met der gehad en zij vond het ook wel, nja van dat ze het hier niet leuk vond enzo. Maarja dat is 1.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Er zijn meer mensen die zich zo voelen, je bent niet de enige.. *niet raar bedoeld ofzo*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jezus mensen doe eens normaal. Ze vraagt om raad en jullie zeggen dat ze niet moet overdrijven. Niet iedereen is een gepeste snijder met anorexia --' 'Normale' mensen voelen zich ook al eens minder. Die hebben evenveel recht om zich onzeker te voelen/te klagen als ieder ander. Begripvol noemen ze de mensen hier dan...

    OT: Ik snap wat je bedoeld, maar zoals iedereen hier zegt weglopen van je problemen (naar Amerika gaan) helpt niet. Ik kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je in de vaderland niet thuis hoort (ik heb namelijk exact hetzelfde), maar ik betwijfel of dat iets te maken heeft met je vrienden. Je zegt dat je enkele goede vriendinnen hebt en die aanhangels met zich meebrengen? In jouw geval zou ik gewoon vriendinnen blijven met die meisjes en niet teveel met die fake mensen om te gaan. Je hoeft niet bot te zijn, gewoon contact minderen. Maak ook wat vriendinnen op andere plekken, die in andere groepjes horen of die niet bij jou op school zitten, zodat je soms eens van je dagelijkse situatie kan ontsnappen (; Ik hoop dat je hier iets aan hebt (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Ja er zijn wel aardigen en er is 1 meisje waar ik zoveel lol mee kan hebben niet normaal ik ben 1 seconde bij haar en lig al in een deuk alle problemen vergeet ik dan. Dat is wel fijn. Maar ik zou niet zonder m'n bff kunnen ik heb ook laatst een keer een gesprek met der gehad en zij vond het ook wel, nja van dat ze het hier niet leuk vond enzo. Maarja dat is 1.

    Nou, dan kan je sommige pauzes misschien ook met dat andere meisje omgaan en sommige pauzes met je beste vriendin, afwisseling is goed, dat houdt een vriendschap ook gezond. Of jij en je beste vriendin gaan er een keer met z'n tweeën tussenuit in de pauze, een keer per week?
    En wat iedereen zegt, wegrennen voor je problemen is geen oplossing, vooral omdat Amerika ook een lekker nep land kan zijn, maar ik snap je gevoel volledig en hey, who knows? Misschien is Amerika wel fijner, maar je zit nu hier, dus ik zou er in ieder geval het beste van proberen te maken en al beginnen met stoppen voor het bang zijn om alleen te zijn, of nergens bij te horen, nou goed, zo komt het dan over, en ik weet het, die zin klopte niet, maar je snapt 't principe.


    You move me ......... Kurt

    Ben gewoon jezelf en neem afstand van het populaire groepje. Je komt er vanzelf wel achter wie wel en wie niet je vriendinnen zijn. Want échte vriendinnen heb je niet veel. Vluchten naar Amerika lost namelijk ook niks op. Hierdoor kun je je problemen misschien wegschuiven, maar hierdoor ga je jezelf waarschijnlijk niet beter voelen.


    Only those who listen can hear

    Heb het erover met je vriendinnen, aks ze je echte vrienden zijn dan begrijpen ze je wel. En steek niet te veel moeite in die fake mensen.
    Steek moeite in je echte vrienden.

    (;

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 22:41 ]


    Me so good.

    Ik weet wat je bedoelt , dit gevoel had ik ook op de basisschool ! maar het is gelukkig weg gegaan toen ik naar de middelbare school ging.


    Tinka & Ghunter.

    Dit heeft niets met nederland OF amerika te maken, dit is jou die van je porblemen wilt wegrennen. En de kans dat ze in Amerika eens zo fake zijn is groot. Trouwens als je je leventje nu niet leuk vindt? Waarom ga je dan nog met al die mensen om? Je bent niet verplicht met al die mensen om te gaan als ze je niet aanstaan, zo creeer je juist dat je leven je niet aanstaat. Concentreer je op de mensen die je echt vertrouwd, en leuk vindt.


    Get outta my head!

    Necrophiliac schreef:
    Als je je echt zo ongelukkig voelt met je fake leventje, dan neem je daar afstand van. (:


    Firm believer of all that is magic

    Ik snap je punt ja... Ik heb ook een shitload aan vrienden, maar wie ik nou echte vrienden kan noemen? Soms vraag ik me af of mensen soms met bijbedoelingen vrienden met me zijn.
    Maar ik zou niet naar Amerika willen nee, dat lijkt me helemaal niets.
    Succes met je trouble, lijkt me niet fijn :(


    Life is hard and then we die

    Je moet gewoon ook even kijken naar de fijne dingen uit je leven, en niet alleen naar de slechte dingen! Sorry hoor, maar er zijn mensen die het véél slechter getroffen hebben, en die wél gelukkig zijn.
    Get over it!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the