• Misschien wat ik nu ga zeggen is dat heel erg maar het moet er gewoon even uit.

    Volgens mij denken de meeste mensen dat ik echt super gelukkig ben. Aan de ene kant snap ik dat ook wel, ik heb veel vrienden, lach veel, hoor bij de populairderen. Maar ik voel me best wel ongelukkig, ik weet gewoon dat ik niet hier in nederland thuis hoor. Sommige van jullie weten al dat ik naar amerika wil. Het gevoel is de laatste tijd steeds erger. En alle problemen erbij, een vriendin met kanker slechte cijfers veel ruzie etc. Weetje soms denk ik had ik maar 1 vriendin ofso, dit is niet ego bedoelt ofso. Ik heb wel minstens 25 (meer) vriendinnen, de helft ervan is eigenlijk gewoon fake naja veel meer. Ik hoop dat jullie me een beetje snappen & ik zoek geen aandacht of wat dan ook, maar ik wil ook gewoon een beetje duidelijk maken dat je niet onpopulair of ongepest hoeft te zijn om ongelukkig te zijn. ;$.

    En trouwens ik weet hoe het voelt om een buitenbeentje te zijn, ik ben namelijk ook gepest.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:44 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als je je echt zo ongelukkig voelt met je fake leventje, dan neem je daar afstand van. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm, in Amerika loop je tegen de zelfde problemen aan, misschien nog wel meer :x
    Maar dat is inderdaad best kut, en ik begrijp je heel goed.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Necrophiliac schreef:
    Als je je echt zo ongelukkig voelt met je fake leventje, dan neem je daar afstand van. (:
    nja het voelt niet fake (beetje)& weet wel wie mn échte vriendinnen zijn mja,

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:37 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Defensive schreef:
    Hmm, in Amerika loop je tegen de zelfde problemen aan, misschien nog wel meer :x
    Maar dat is inderdaad best kut, en ik begrijp je heel goed.
    Tja misschien is het wel zo, maar ik wil het gewoon uitproberen, want als je het niet probeerd weet je het ook niet toch ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zeg hallo, dan stap je toch gewoon daar vanaf en ga je alleen nog om met de mensen waarmee je echt om wilt gaan?
    Doe nou niet alsof "te populair" net zo erg is als het buitenbeentje zijn. Sorry, ik voel me niet aangesproken ofzo, maar hier kan ik niet zo goed tegen.


    ars moriendi

    Ik ben trots op je dat je het allemaal even duidelijk hebt opgeschreven. (: Maar als je naar Amerika gaat, zijn niet pats boem al je problemen opgelost. Je zult ze ooit eens moeten aanpakken en verandering moeten maken, toch?


    wth.

    Kuyt schreef:
    Zeg hallo, dan stap je toch gewoon daar vanaf en ga je alleen nog om met de mensen waarmee je echt om wilt gaan?
    Doe nou niet alsof "te populair" net zo erg is als het buitenbeentje zijn. Sorry, ik voel me niet aangesproken ofzo, maar hier kan ik niet zo goed tegen.
    Hállo dat zeg ik helemaal niet, of nou ik bedoel het tenminste niet! Kijk weetje wat het is, vooral mn vriendinnen zijn zo (popu) en eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar het zijn wel mn besten en ze zijn niet gemeen en bitch ofso ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Hállo dat zeg ik helemaal niet, of nou ik bedoel het tenminste niet! Kijk weetje wat het is, vooral mn vriendinnen zijn zo (popu) en eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar het zijn wel mn besten en ze zijn niet gemeen en bitch ofso ?

    Then what's the problem..?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Zeg hallo, dan stap je toch gewoon daar vanaf en ga je alleen nog om met de mensen waarmee je echt om wilt gaan?
    Doe nou niet alsof "te populair" net zo erg is als het buitenbeentje zijn. Sorry, ik voel me niet aangesproken ofzo, maar hier kan ik niet zo goed tegen.
    en ik zei btw niet te popu dusseh ?;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kuyt schreef:
    (...)
    Then what's the problem..?
    oke sorry ben beetje boos Dat ik daar niet bij wil horen! Maar als ik erniet meer bij ben, bij wie hoor ik?dan heb ik dus niemand

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:43 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)oke sorry ben beetje boos Dat ik daar niet bij wil horen! Maar als ik erniet meer bij ben, bij wie hoor ik?dan heb ik dus niemand

    Maar ik snap het niet.. het zijn je beste vriendinnen, en ze zijn populair maar geen bitches.. waarom wil je daar dan niet bij horen?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Maar ik snap het niet.. het zijn je beste vriendinnen, en ze zijn populair maar geen bitches.. waarom wil je daar dan niet bij horen?
    omdat ze fake vrienden hebben en die dus ook weer met mij bevriend zijn ? tja het is moeilijk uit te leggen ;x

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:45 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je zult altijd niemand hebben, come on. Mensen gebruiken mensen. Niemand is te vertrouwen. Liefde lijken opeens leugens. De wereld is niet zo mooi als het lijkt. Je hebt jezelf, dat hoort genoeg te zijn. Ik snap het eerlijk gezegd niet, en ik bedoel dit ook niet aanvallend, maar als je er niet 'bij wilt horen' waarom hoor je er dan nog bij? Stap eruit, langzaam maar zeker en zorg dat je beste vriendinnen met je mee gaan. Praat er met ze over. (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:46 ]


    wth.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)omdat ze fake vrienden hebben en die dus ook weer met mij bevriend zijn ? tja het is moeilijk uit te leggen ;x

    hmm nou dat hoeft opzich niet.. als jij niet bevriend wil zijn met vrienden van hun, is dat toch je goed recht? Gewoon niet met die mensen omgaan en alleen omgaan met mensen waarbij je je goed voelt, en niet kijken naar wie populair of niet-populair is. Vriendschap is een gevoelskwestie ;)


    ars moriendi

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)oke sorry ben beetje boos Dat ik daar niet bij wil horen! Maar als ik erniet meer bij ben, bij wie hoor ik?dan heb ik dus niemand


    C'mon, nu overdrijf je echt, sorry dat ik het zeg.

    'Bij wie hoor ik dan? Conclusie: Je wil er gewoon bij horen. Je kan niet zonder je populariteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)