• Want ik ben al eeuwen verliefd op een doll en nu ben ik helemaal wanhopig dat ik die nooit zou kunnen kopen aangezien die 500 euro kost... D:

    Zie hoe mooi!


    Klusjes doen werkt hier niet, folders lopen gebeurd hier niet, smeken bij mijn ouders werkt niet omdat mijn eerste doll (waar ik nu dik spijt van heb) al voorgeschoten werd.
    En ik ga waarschijnlijk vakantiewerk doen in de zomervakantie, maar dat is nog zo lang...

    En ik ga geen hoer worden. Anders had ik er al tientallen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:17 ]


    Let the Night embrace you

    JongEnBlond schreef:
    Hoezo heb je dik spijt van die eerste dan?
    Ook geen krantenwijk ofzo, post bezorgen?
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zou ook bij de Albert Heijn ofzo kunnen gaan werken. Maar alsnog, 500 euro is niet erg snel verdiend...

    Ik heb er spijt van omdat die de goedkoopste was. Ik vond ze enkele maanden geleden erg mooi, maar nu heb ik zoiets van bah. Waarschijnlijk zal ze wel mooi worden als ze hier arriveert, maar ik heb er toch spijt van dat ik niet heb doorgespaard voor deze. Die is zoveel mooier, met zoveel meer kwaliteit gemaakt en driedubbel zo groot.
    Ik ben zestien, dus ik kan wel gaan werken. Het enige probleem is dan dat ik elk weekend naar de zee ga en op woensdag heb ik altijd bakken huiswerk te maken. Komt er bij de vakanties nog eens bij dat we dan ook constant naar zee zijn. Aan de zee een job zoeken is dan wel aanlokkelijk, maar moeilijk als je in een stacaravan 'woont', denk ik.
    En ja, 500 euro is een hele hoop die je niet snel verdient. Pff, waarom moet je nu een hoer worden om snel geld te verdienen? o.o


    Let the Night embrace you

    Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zou nog wel een paar keer goed nadenken of je wel zoveel geld wilt uitgeven aan een pop.

    Maargoed, als je echt snel 500 euro wilt, kan ik alleen stelen, prostitueren en de loterij winnen bedenken..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    GaGa4Life schreef:
    Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt


    Rommelmarktje (krul)
    Suc6

    En ik ga geen hoer worden. Anders had ik er al tientallen.


    *Kuch* Wou het net voorstellen *Kuch Kuch*


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hmm, babysitten, een gewoon vast baantje zoeken?
    Ik vind die pop trouwens doodeng.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ga in de prostitutie (nerd)

    Oh wil je niet x)
    Uhm... Vier 5 keer je verjaardag ^^

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:31 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wouw, 500 euro voor dat ding.
    100 zou ik nog wel goed vinden..
    ik zou het sirieus niet doen, je vind wel betere poppen voor 500 euro,
    maar ik moet toegeven, echt zo schattig! al vind ik het een doodenge pop.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    @2D: Hehehehee (krul)
    Voor een pop van 60 cm zoals de bovenstaande betaal je nog gemakkelijker 800 euro. Deze is nog vrij goedkoop aangezien alles erbij zit van kledij, schoenen, make-up, ...
    Een pop van 60 cm zonder kledij en make-up is over het algemeen 500 euro, dus in feite is deze nog heel goedkoop. (nerd)


    Let the Night embrace you

    brrr, ik zpou me geld ni uitegev aan dinge waar ik de creeps van krijg..

    hij doet me denken aan link uit the legend of zelda.

    maar hij blijft eng.


    enneuh... zoek jobs.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nimf schreef:
    @2D: Hehehehee (krul)
    Voor een pop van 60 cm zoals de bovenstaande betaal je nog gemakkelijker 800 euro. Deze is nog vrij goedkoop aangezien alles erbij zit van kledij, schoenen, make-up, ...
    Een pop van 60 cm zonder kledij en make-up is over het algemeen 500 euro, dus in feite is deze nog heel goedkoop. (nerd)

    WHAT THE
    Wow oke ik zeg al niks. ö
    Ze deed me op het eerste gezicht denken aan iemand van Zelda, ja.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Vind je het dat geld echt waard..? Het is maar een popje.. :X


    ars moriendi

    Hé, de foto doet het!
    I love it <3
    Ik hou van die poppen, echt waar, alleen moet ik nooit zo'n ding kopen want ik ken mezelf; die raak ik kwijt of ik laat ze ergens liggen, ze vallen dan op de grond, onder mijn kleding en ik ga er een keer op staan of zo. Of ik wordt er 's nachts doodsbang van 8D
    Maar goed, ze zijn wel héél erg mooi :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kuyt schreef:
    Vind je het dat geld echt waard..? Het is maar een popje.. :X

    Ik heb niet echt iets waaraan ik mijn geld wil geven. Ik koop niet iedere week een nieuwe gsm, want daar vind ik absoluut niets aan. Mijn gsm is al twee jaar oud en heeft mijn pa gevonden op straat. Prima ding als je hem niet vaak gebruikt.
    Ik ben in zo'n dingen heel simpel, dus ik hou daarom best wel veel geld over dat ik gewoon niet meer weet wat ik ermee kan doen.
    Sparen is best leuk, want als ik die pop van mijn eigen geld koop, dan ben ik toch wel ontzettend trots op mezelf.
    Ook is die doll ontzettend mooi en ik weet zo al wat ik ga doen, dus zomaar een pop die je in de vitrine zet is het niet. Ik ga er foto's van nemen, mijn lage zelfvertrouwen opkrikken door naar meetings te gaan, zelf kledij proberen te maken, enal. Je zou kunnen zeggen dat het gewoon mijn versie van een gsm is. :'D

    Alleen heb ik nu toch eventjes geld tekort

    @Soundeffect: Ga je een pop van 60 cm zomaar eventjes kwijtraken? (nerd)

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:50 ]


    Let the Night embrace you

    Heb je een pistool en een bivakmuts bij de hand? :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!