• Ik zit met een Probleempje, Ik lieg.
    Ik kan het mezelf ook niet afleren. Meestal gaat het over Jongens!

    Het is zo, Ik ben niet zo´n geluksvogel in de Liefde en ben jaloers op die Girls die al 12 vriendjes hebben en superveel zoenen.

    Zoals Lotte @TheBtrChick

    Weet iemand hoe ik hieraf kan komen? Graag Hulp!


    Firm believer of all that is magic

    Psycholoog.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daar hoef je echt niet jaoers op zijn, want die meisjes die 12 vriendjes hebben en superveel zoenen zullen later sletjes genoemd worden.
    Het is veel leuker voor een jongen als hij een meisje heeft dat haar eerste kus, eerste keer seks met hem wil delen. Dan voelt ie zich ook specialer.
    Wacht dus gewoon af, je hebt helemaal geen reden om te liegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aan de ene kant is het natuurlijk niet het meest erge om over te liegen, ik bedoel je doet er niemand kwaad mee.

    Maar je doet het wel uit onzekerheid over jezelf, en misschien kun je beter iets aan die onzekerheid doen, dan heb je na een tijdje ook minder de behoefte om te liegen;).

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:33 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Erato schreef:
    Daar hoef je echt niet jaoers op zijn, want die meisjes die 12 vriendjes hebben en superveel zoenen zullen later sletjes genoemd worden.
    Het is veel leuker voor een jongen als hij een meisje heeft dat haar eerste kus, eerste keer seks met hem wil delen. Dan voelt ie zich ook specialer.
    Wacht dus gewoon af, je hebt helemaal geen reden om te liegen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh ik heb dit ook, ik lieg veel.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Necrophiliac schreef:
    Psycholoog.


    Gashh, dat is wel heel dramatisch, lijkt me overdreven xd

    Eens met Erato:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh en trouwens, leugens komen altijd aan het licht. Geloof me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Daar hoef je echt niet jaoers op zijn, want die meisjes die 12 vriendjes hebben en superveel zoenen zullen later sletjes genoemd worden.
    Het is veel leuker voor een jongen als hij een meisje heeft dat haar eerste kus, eerste keer seks met hem wil delen. Dan voelt ie zich ook specialer.
    Wacht dus gewoon af, je hebt helemaal geen reden om te liegen.


    Bedankt.

    Maar hoe kom ik eraf?


    Firm believer of all that is magic

    LALALALALA schreef:
    Aan de ene kant is het natuurlijk niet het meest erge om over te liegen, ik bedoel je doet er niemand kwaad mee.

    Maar je doet het wel uit onzekerheid over jezelf, en misschien kun je beter iets aan die onzekerheid doen, dan heb je na een tijdje ook minder de behoefte om te liegen;).


    Maar wat dan?


    Firm believer of all that is magic

    Erato schreef:
    Daar hoef je echt niet jaoers op zijn, want die meisjes die 12 vriendjes hebben en superveel zoenen zullen later sletjes genoemd worden.
    Het is veel leuker voor een jongen als hij een meisje heeft dat haar eerste kus, eerste keer seks met hem wil delen. Dan voelt ie zich ook specialer.
    Wacht dus gewoon af, je hebt helemaal geen reden om te liegen.

    Het is misschien een idee om op je tong te bijten, letterlijk dan, als je merkt dat je er een leugen uit wilt flappen. Als je er dan per ongeluk toch nog eentje uitflapt kun je erachter zeggen "nee, maar ik zou wel willen dat het zo was." dan is er in principe niet zoveel aan het handje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    GeniusFerb schreef:
    (...)

    Maar wat dan?

    Er is niet zozeer een bepaalde manier om meer zelfvertrouwen te krijgen, maar er zijn wel een aantal mogelijkheden die je kunt proberen.

    Je kunt bijvoorbeeld naar een kanjertraining gaan, die trainingen zijn speciaal gericht op het krijgen van meer zelfvertrouwen.

    En van karate schijn je ook meer zelfvertrouwen te krijgen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.