• Hey ik heb een paar uurtjes geleden mijn eerste Twilight boek
    Ik ga het morgen lezen als ik naar Walibi Ga.
    Maar nu wil ik van jullie weten wat jullie van de boeken vinden of ik de andere ook best koop

Alvast bedankt
    xxx

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

ik vind de boeken leuk. ik baal ervan dat sommige dignen in de film weg zijn bv bij eclips dat jacob een mes in zijn hand heeft en knijpt lijkt me wel lachen. oooh wat ben ik hard

Change is for weirdos ~ Niall Horan

ik vond de boeken echt geweldigg<3

Ik ben opnieuw bezig in Breaking Dawn. Ik ben helaas belast met het feit dat ik in slaap val nadat ik een aantal pagina's boek heb gelezen :(

Life is hard and then we die

Mijn mening over twilight is ondertussen al zo vaak veranderd dat ik het eigenlijk niet meer weet. xd Alleen dat de vierde slecht was.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

1 was great
    2 was te langdradig.
    3 was leuk
    4 vond ik echt geweldig, vooral boek 2 'jacob'.

We can't spend our lives waiting to live.

ik vond het eerste boek erg goed
    het tweede boek vond ik ook goed maar vond het jammer dat edwart er niet was
    het derde boek vond ik net zo goed als het eerste
    het vierde boek nog beter alsnog een mooi einde
    en miss wil je het lezen 'het korte 2e leven van bree tenner is ook echt leuk je krijgt gewoon melij met iemand die mensen vermoord

Ik zou ze wel kopen anders snap je er niks van haha
    Tenzij je de films kijkt :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Rocket schreef:
    Ik vind de boeken echt geweldig!
    Maar die films falen zo hard!

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Marvolo schreef:
    (...)

Oké dit is dus precies wat ik ook vind. Al vind ik dat er ook mooie momenten in deel 2 zitten. (:

new moon is mn favoriet, dan twilight, dan eclipse (erg voorspelbaar) en breaking dawn... sloeg werkelijk nergens op. het was mooi geschjreven, dat niet, maar het verhaal is, als je erover nadenkt, echt barslecht.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Twilight vond ik echt leuk
    New Moon minder, omdat er minder vampiers in voorkwamen:X Het is wel geniaal dat sommige pagina's vrijwel blanco zijnxD Maar het is een beetje een saaier boek.
    Eclips heeft veel grappige momenten.
    Breaking Dawn is leuk maar heeft alleen een rot-einde...¬¬
    The short second life of Bree Tanner is in elk geval leuker dan New moon en Eclipse, het geheel heeft een wat duisterdere, spannendere tint en een beter einde dan Breaking Dawn ^^

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

Harold schreef:
    1 was great
    2 was te langdradig.
    3 was leuk
    4 vond ik echt geweldig, vooral boek 2 'jacob'.

zoiets vind ik dus ook, maar dan breaking dawn iets minder geweldig vanwege het eindxD

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

GD schreef:
    1e deel was goed
    2e deel was saai
    3e deel ging wel
    4e deel was goed
    Dit is natuurlijk mijn mening en zijn dus geen feiten

zelfde mening,,

I´m nothing special.

Devonne schreef:
    Oké lol, ik ben het totaal niet eens met sommige hier. In tegenstelling tot hun vond ik "Twilight" het minste deel van de serie, hierna kwam New Moon en die vond ik zo geweldig dat ik hem heb bekroond tot het beste boek van de serie.

Eclipse vond ik iets minder, echt heel erg van. "Holy, tussen wat moet ik kiezen die sexy weerwolf of zal ik voor die pedo gaan? Ik weet het niet hoor, o nee, nu heb ik gezoend met Jacob, hopen dat mijn verloofde het niet erg vind!" Echt vreselijk, zo standaard.

Breaking Dawn vond ik trouwens wel awesome, vooral book 2, "Jacob".

_O_

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

GD schreef:
    1e deel was goed
    2e deel was saai
    3e deel ging wel
    4e deel was goed
    Dit is natuurlijk mijn mening en zijn dus geen feiten

Ik vond ze allemaal mooi. :3

"I'm a loser, that means I've been lost before."

StarWind schreef:
    Twilight vond ik echt leuk
    New Moon minder, omdat er minder vampiers in voorkwamen:X Het is wel geniaal dat sommige pagina's vrijwel blanco zijnxD Maar het is een beetje een saaier boek.
    Eclips heeft veel grappige momenten.
    Breaking Dawn is leuk maar heeft alleen een rot-einde...¬¬
    The short second life of Bree Tanner is in elk geval leuker dan New moon en Eclipse, het geheel heeft een wat duisterdere, spannendere tint en een beter einde dan Breaking Dawn ^^

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right