• Oh God, mijn moeder komt net helemaal overstuur thuis van een aantal zeer goede familievrienden, die gister op een haar na een fataal ongeluk hadden. Als ik nu het verhaal hoor en hoe het jongste zoontje op slag dood was geweest als hij erbij was geweest [Mannetje is nog geen 3 jaar] ... Gadver, ik krijg er de koude rillingen van! :(


    Rotterdam - Bij een aanrijding op de Ringdijk in Rotterdam-Hillegersberg zijn zondagochtend vijf mensen gewond geraakt. Volgens de politie valt het letsel mee. De aanrijding was in de buurt van het Plaswijckpark.

    Een personenauto en een bus botsten op elkaar. Vier van de lichtgewonden zaten in de personenauto. Een vijfde gewonde zat in de bus. De oorzaak van het ongeluk is nog niet bekend, de politie doet nader onderzoek.
    Bron - MediaTV


    Meer foto's op de site. :(
    Het meest vreemde is nog, dat stuk fietste ik vroeger altijd over om naar school te gaan, op precies datzelfde pad als waar die bus terecht kwam. En dan die wagen te zien, waar ik zelf zo vaak in heb gezeten en voorbij heb zien komen of heb zien staan ... Wetend wie erin zaten. Blergh! :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik ben zelf vaak genoeg aangereden op mijn fiets, maar vreemd genoeg geeft me dat minder schrik dan nu het bekenden zijn en ik de situatie op een andere manier bekijk. :x
    Maar ja, dat is inderdaad ook freaky. Hopelijk had hij/zij niets ernstigs?

    Dankje, liefje.

    Kan me voorstellen dat het eng is, en beter uitkijken op de fiets jij! En nee alleen maar een hersenschudding, gelukkig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik ben zelf vaak genoeg aangereden op mijn fiets, maar vreemd genoeg geeft me dat minder schrik dan nu het bekenden zijn en ik de situatie op een andere manier bekijk. :x
    Maar ja, dat is inderdaad ook freaky. Hopelijk had hij/zij niets ernstigs?

    Dankje, liefje.


    Dat heb ik ook, Ik boei het helemaal niet of ik word aangereden.
    Maar als bevoorbeeld een kat of zo'n Oma of een Bekende overloopt en een auto komt aan spring ik ervoor.


    Firm believer of all that is magic