• Heey!

    Ik heb een nieuw idee voor een nieuwe serie! Waar die over gaat zeg ik nog lekker niet! (puh) okeyyy.. Ik ga het toch zeggen, misschien dat er dan meer reacties komen. En ik heb nog een titel nodig;

    Het gaat over een meisje die op een school voor allerlei soorten dansen zit, haar bf doet Hip Hop en zij zelf doet aan ballet.. Haar moeder heeft het niet zo met haar dansen en komt dus ook nooit naar haar opvoeringen kijken. Ze is wel heel netjes en beschaaf opgevoed. Op een dag leert ze een jongen kennen en raakt er enorm goed mee bevriend alleen vind ze zijn broer maar creepy en hij vind haar te kakkerig dus vermijden ze elkaar elke dag weer... Maar al snel betrappen ze zichzelf erop dat ze een oogje op elkaar hebben!

    Weten jullie hier een titel voor?

    Rollen;

    Hoofdrol 1 (word vriendin Tom); Bezet door TomIsMyAngel

    Hoofdrol 2 + BF hoofdrol (word vriendin Bill); bezet door; SWEETxQUEEN

    Vriendin Gustav;bezet door; sayXkiss

    Vriendin Georg; bezet door; flo

    BF Tom [probeert Tom te krijgen]; bezet door; LOLLIPOPX3

    Als ik nog iets weet laat ik het weten!

    Wil ik weten;

    Naam;

    leeftyd;

    Like's;

    Dislike's;

    Waarom deze rol?;

    plaatje;

    Tekstje;

    Je moet kimxgeorg voor vriendin Georg nemen! Zij is lief! En KimCupCake, MoonDark en LOLLIPOPX3 zijn ook lief! xD Genoeg keuze dus! xD


    ik lieft jou ook(K)

    Meer

    Meer

    Meer!!!

    BF Tom [probeert Tom te krijgen]

    Naam; Lien



    leeftyd; 15 jaar



    Like's; skaten fun hebben en rondhangen met vrienden



    Dislike's; ruzie en hupplkutjes x3



    Waarom deze rol?; Lykt me GWN hyper COOL !!

    Nou ik kap ermee BYE <3


    plaatje; http://i247.photobucket.com/albums/gg148/babyfayce160/l_1b6fb0798f8012a5e1d96761a1cbae11.jpg



    Tekstje; Haaaii bitches


    Nou ga ik ff wat shiit zeggen over my. Myn naam is Lien en ik ben 15 jaar oud. ik hou vn skaten en rondhangen met vrienden. ik heb een haat aan huppelkutjes en RUZIE. Nou als je wil wete hoe ik er uit zie kyk dann gwn naar het plaatje. Nou mss ng een leuk weetje ik ben de beste vriendin vn Tom. eiglek ben ik ook smoorverliefd oop hem maar dat weet hy niet.


    A. ikmisje.

    Ikke heb al mijn info ingevult lieford <3

    OehOehOeh, krijg ik de rol (A)

    Meer reacties!

    Meer reacties!

    Meer reacties!

    Ik kan nog wel een keertje invullen maar da heeft geen nut xD....

    Maar ik hoop dat ik de rol krijg,Maar laat je het ff weten wnnr de proloog er is?