• Heey!

    Ik heb een nieuw idee voor een nieuwe serie! Waar die over gaat zeg ik nog lekker niet! (puh) okeyyy.. Ik ga het toch zeggen, misschien dat er dan meer reacties komen. En ik heb nog een titel nodig;

    Het gaat over een meisje die op een school voor allerlei soorten dansen zit, haar bf doet Hip Hop en zij zelf doet aan ballet.. Haar moeder heeft het niet zo met haar dansen en komt dus ook nooit naar haar opvoeringen kijken. Ze is wel heel netjes en beschaaf opgevoed. Op een dag leert ze een jongen kennen en raakt er enorm goed mee bevriend alleen vind ze zijn broer maar creepy en hij vind haar te kakkerig dus vermijden ze elkaar elke dag weer... Maar al snel betrappen ze zichzelf erop dat ze een oogje op elkaar hebben!

    Weten jullie hier een titel voor?

    Rollen;

    Hoofdrol 1 (word vriendin Tom); Bezet door TomIsMyAngel

    Hoofdrol 2 + BF hoofdrol (word vriendin Bill); bezet door; SWEETxQUEEN

    Vriendin Gustav;bezet door; sayXkiss

    Vriendin Georg; bezet door; flo

    BF Tom [probeert Tom te krijgen]; bezet door; LOLLIPOPX3

    Als ik nog iets weet laat ik het weten!

    Wil ik weten;

    Naam;

    leeftyd;

    Like's;

    Dislike's;

    Waarom deze rol?;

    plaatje;

    Tekstje;

    Naam;Siham



    leeftyd;16



    Like's;Shoppen,dansen,fotoshoots&zingen



    Dislike's;Nerds&chocolade



    Waarom deze rol?;Omdat ik die krijg x]



    plaatje;http://media.photobucket.com/image/lisa%20%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=59



    Tekstje;


    Haay bitches<3.Ik ben Siham en ben sinds kort 16 jaartjes jong,eindelijk alcohol!Tjaa niet dat ik geen alcohol dronk toen ik 14/15 was,want een vriend van me werkt in een kroeg.Ik hou echt mega veel van shoppen,zingen&fotoshoots,en werk dan ook af en toe bij een castingbureau.Verder ben ik vaak te vinden bij mijn BF Michelle thuis.Tja ze mag niet naar mij komen,want haar ouders zijn veel te streng.Verder zit ik op hiphop dansen&Michelle op ballet,btw Michelle is een echte sweetqueen en ik ben weer een rockqueen.Maar ondanks dat zijn we de beste vriendinnen for ever.Oh ik moet gaan dansen.Daaagh<33


    Lalalalalalalala.

    Naam; Anouschka =D



    leeftyd; 17 WAA



    Like's; Van alles, dieren, met vrienden klooien, stappen, uuh uuhhh.. SNOEPJES! Jou en iedereen op deze aardbol =D Naja bijna iedereen.. x'D
    uhhm... SHOPPEN!! uhhm uuhhm.. jeeez.. ik weet het.. vakantie! =D



    Dislike's; School, meelopers, muggevallen en.. spinnen


    Waarom deze rol?; Omdat het me wel leuk lijkt en ik het leuk vind om verhaaltje te lezen waar ik zelfook in voor kom ^^ En omdat ik jou verhalen ook lees ^^ Naja tot je der mee op hield ^^



    plaatje; A Picture Of The Bitch Behinde ^^

    http://94.100.113.220/256450001-256500000/256455201-256455300/256455265_5__M-4.jpeg



    Tekstje;

    Haajjzz ik ben Anouschka ^^
    Zo ff wat kort over mij. Ik ben grappig, zelverzekerd en ben zowat voor alles in. Soms wat gevoelig maar dat heeft iedereen wel is op zijn momenten ^^

    Ik vind tokiohotel amazing en ik mag ze allemaal even graag ^^

    Uhmm naja dat was wel genoeg over moi ^^

    Love ya ^^


    ~

    Naam; Anouschka =D



    leeftyd; 17 WAA



    Like's; Van alles, dieren, met vrienden klooien, stappen, uuh uuhhh.. SNOEPJES! Jou en iedereen op deze aardbol =D Naja bijna iedereen.. x'D
    uhhm... SHOPPEN!! uhhm uuhhm.. jeeez.. ik weet het.. vakantie! =D



    Dislike's; School, meelopers, muggevallen en.. spinnen


    Waarom deze rol?; Omdat het me wel leuk lijkt en ik het leuk vind om verhaaltje te lezen waar ik zelfook in voor kom ^^ En omdat ik jou verhalen ook lees ^^ Naja tot je der mee op hield ^^



    plaatje; A Picture Of The Bitch Behinde ^^

    http://94.100.113.220/256450001-256500000/256455201-256455300/256455265_5__M-4.jpeg



    Tekstje;

    Haajjzz ik ben Anouschka ^^
    Zo ff wat kort over mij. Ik ben grappig, zelverzekerd en ben zowat voor alles in. Soms wat gevoelig maar dat heeft iedereen wel is op zijn momenten ^^

    Ik vind tokiohotel amazing en ik mag ze allemaal even graag ^^

    Uhmm naja dat was wel genoeg over moi ^^

    Love ya ^^


    Lieverd welke rol zou je willen dan? (A)

    Oo oow shit vergeten x'D

    Doe maar BF tom als ik toch mag kiezen =D


    ~

    Meeeeeeeeerrrrr??

    mijn info staat op de andere volgens mij:)

    mijn info staat op de andere volgens mij:)


    dit is voor een andere serie (A)

    ooh ik snap het:P

    Mensen ik wil reacties!!!

    vriendin gustav info volgt!

    Naam; Ilse



    leeftyd; 18



    Like's; uitgaan, winkelen, muziek, vrienden, lol&gekheid



    Dislike's; wachten, naalden, ziekenhuizen, spinnen, wespen



    Waarom deze rol?; Omdat Bill al bezet is :P En Gustav ook leuk is =)



    plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2085/2279541175_4dc14a8344_o.jpg







    Tekstje; Haayy peepz! Mijn naam is Ilse en ik ben 18 jaar. Ik houd van muziek, shoppen, uitgaan, lol maken en Gustav natuurlijk =) Ik ben lief, spontaan, druk en gek. Ik verafschuw naalden en ziekenhuizen en wordt panisch als ik een spin of wesp zie. Najah dat was het ! Laterz!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jezus mensen! Wil niemand een rol ofzo? (6)

    BF TOM [probeerd tom te krijge.]
    Ja info komt er aan =]
    Naam;
    Joyce.
    leeftyd;
    16
    Like's;
    Tom.shoppen.partys.
    Dislike's;
    regen.spinnen
    Waarom deze rol?;
    Omdat het met tom te make heeft n_n En het leuk is om in een verhaal mee te doen ;$ En dan vooral dat je niet weet over wat het gaat en het dus een verassing blijft.En als laatste,het mega lief zouw zijn van u moest ik die rol krijge.n_n
    plaatje;
    http://a492.ac-images.myspacecdn.com/images01/100/m_64e187400099fa66dc598954af2b00cb.jpg
    Tekstje;
    Hallo,Mijn naam is joyce en ben 16 jaar geleden op de wereld gedropt door mijn ouders genaamd.Dit interesseert jullie waarschijnlijk niet echt maar wat welk elk meisje intereseert is shoppen en partys,als het niet zo is..zoek een leven.Ja ik heb een grote mond en kan zeer bitchi zijn,maar daar heb ik dan ook mijn redene voor.Ik ben de beste vriendin van tom,tom kaulitz!En ik zal er alles aan doen dat hij mijn vaste vriend word.maar ik moet gaan,ik heb trouwens afgesproken ;]<3#

    REAGEER NOU!


    Lalalalalalalala.

    Naam; Say



    leeftyd; 15



    Like's; Gitaar spelen, muziek luisteren, tekenen, schrijven, vakanties, weekenden, mn vrienden..



    Dislike's; School, naaktslakken, muggen, mensen die mij niet accepteren.



    Waarom deze rol?; Lijkt me vet! (cool) en ik heb behoefte aan iets leuks, en jij schrijft mooi, en ik wil gewoon een rol!



    plaatje; http://thephoenix.com/onthedownload/content/binary/xJoJo.gif



    Tekstje;

    Hey ik ben Say!
    Ik heb weinig tijd, ik heb afgesproken met wat vrienden, dus moet zo weg. O even tussen door: Als je mijn vrienden pijn doet krijg je met mij te maken! En dan ben je niet blij! (A) Ik hou van gitaarspelen, en sinds een jaar ofwat schrijf ik ook zelf liedjes, in het Engels. Ik hou dus van schrijven en tekenen. Muziek is gewoon mijn ding, vraag me niet waarom! Ik hou van rock, rock, rock en nog is rock! Maar als je meer wilt weten: ASK ME! Want ik moet nu weg!
    Xx Say

    (Ik wil btw graag BF Tom of vriendin Gustav!)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb de rol!!!! *danst hyper haar kamer rond*
    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...