• Heey!

    Ik heb een nieuw idee voor een nieuwe serie! Waar die over gaat zeg ik nog lekker niet! (puh) okeyyy.. Ik ga het toch zeggen, misschien dat er dan meer reacties komen. En ik heb nog een titel nodig;

    Het gaat over een meisje die op een school voor allerlei soorten dansen zit, haar bf doet Hip Hop en zij zelf doet aan ballet.. Haar moeder heeft het niet zo met haar dansen en komt dus ook nooit naar haar opvoeringen kijken. Ze is wel heel netjes en beschaaf opgevoed. Op een dag leert ze een jongen kennen en raakt er enorm goed mee bevriend alleen vind ze zijn broer maar creepy en hij vind haar te kakkerig dus vermijden ze elkaar elke dag weer... Maar al snel betrappen ze zichzelf erop dat ze een oogje op elkaar hebben!

    Weten jullie hier een titel voor?

    Rollen;

    Hoofdrol 1 (word vriendin Tom); Bezet door TomIsMyAngel

    Hoofdrol 2 + BF hoofdrol (word vriendin Bill); bezet door; SWEETxQUEEN

    Vriendin Gustav;bezet door; sayXkiss

    Vriendin Georg; bezet door; flo

    BF Tom [probeert Tom te krijgen]; bezet door; LOLLIPOPX3

    Als ik nog iets weet laat ik het weten!

    Wil ik weten;

    Naam;

    leeftyd;

    Like's;

    Dislike's;

    Waarom deze rol?;

    plaatje;

    Tekstje;

    Vriendin Georg;

    Naam; Kim

    leeftyd; 18

    Like's; Strand shoppen ijsjes

    Dislike's; school players

    Waarom deze rol?; lijkt me leuk:$

    plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders samen met mijn jongere broertje en me oudere zus. Mijn broertje is vet irritant vooral als je vriendinnen bij je thuis zijn.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Als je nog iemand nodig hebt willen wij wel(ik,Lara en Shanice(NimmaGirl)

    Naja we horen het wel (K)

    Naam; Kim
    Rol: Meisje dat achter Bill aanzit
    Leeftyd; 17 Jaar
    Like's; Schelden,Pesten
    Dislike's; Huppels
    Waarom deze rol?; Omdat ik Bill gewoon vette rock vind.
    plaatje; FOTOBOEK
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en heb blond haar en lichtblauwe ogen. Ik ben erg slank en heb lange benen. IK hou erg van chocolade en vooral dan van pure. Ik ben heel erg fan van Tokio Hotel en dan vooral van Bill en Georg. Ehhm verder niks dus DOEII <333

    Naam; Lara



    leeftyd; 14 in echt en in quiz 16



    Like's; Feesten,Shoppen,Feesten,Shoppen en o jah feesten xD.En Tom(K)



    Dislike's;Heilige boontjes,Wespen,Spinnen.



    Waarom deze rol?;Nou Tom is echt coewll,en ik wil wel een rolletje in jou coewle(denk ik)quizz....
    Maar als ik hem niet mag hoop ik dat mijn nichtje(shanice)hem krijgt ma als zij hem ook niet krijgt,dn hebben we pech xD maar ik maak jou quiz wel hoor.



    plaatje;http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/75/Jessica_Alba.jpg
    hier is plaatje ;)



    Tekstje;
    Heey Boy's and Girl's!!
    My name is Lara,I'm 16 jears old.Okee genoeg engels..
    Naja je weet dus wie ik ben,Maar ik hoef niet te weten wie jij bent.
    Ik ben soms kattig en bitchy,Maar hallo mag een mens dat ook een keer zijn??
    Ik hou van beatboxen,Dansen en feesten.Als ik naar de disco ga dan bel ik gelijk mijn beste vriend op:Tom,Jahjah dat lkkrestuk van TH.Ik kan het zo goed met hem vinden....Hij is mijn Beste vriend,En ik ben zijn Beste vriendin.Maar niet voor lang,Ik weet gewoon dat hij voor me valt.En zo niet?schiet mij dn maar lek.
    Naja ik ga Tom is ff bellen,en vragen wat hij vanaaf gaat doen.Miss ff lkkr feesten??

    naja kuss <3

    Ow jah ik wou BF tom x)

    xx

    Ow jah mijn nichtje hoeft geen rolletje,Ik mag hem hebben van haar(als ik hem te minste krijg (A) hahah )

    NAja ff foto zoeken ;)

    xx

    Ik heb wat mensen gePBt (o.a MoonDark xD) goed van mij he?
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb wat mensen gePBt (o.a MoonDark xD) goed van mij he?
    Xx


    jaa super lieverd!!!

    Ja ik weet! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik heb info erop staan voor de rol voor de vriendin van Georg

    BF tom maar mag ik ineens ook BF Bill zijn (A) de info kmot!

    Naam; Annelies

    leeftyd; 16

    Like's; IceCream, Hello Kitty, hiphop, chocolade, vrienden, muziek

    Dislike's; Arrogante en irritante mensen, spinnen en vieze insecten.

    Waarom deze rol?; Omdat ik graag in jouwn Quiz wil lieford <3

    plaatje; http://i78.photobucket.com/albums/j119/qwerty12345_photo/andie.jpg

    Tekstje;

    Haaii crazy peopz <3

    Mijn naam is dus Annelies zoals je misschien al doorhad en samen met mijn grote broer leef ik al 16 jaar op deze planeet. Jah, je zal nu denken; Alleen met je grote broer? Maar jah, m'n ouders zijn ongeveer gestorven toen ik amper 4 jaar was dus woon ik nog alleen met m'n broer van 20.Nou, verder over mijn ander gedeelte van mijn leven. Ik doe in mijn vrije tijd aan hiphop, dat zie je misschien al op de foto dat ik zo'n hiphop'tipetje ben en ook ga ik weg met vrienden en luister ik graag aar muziek. Hiphop uiteraard. Ook heb ik natuurlijk zo als vele andere mensen een beste vriend en dat is Tom, Tom Kaulitz. Jah, die enen sexii gast van Tokio Hotel. Eigenlijk heb ik een kleine crush op hem maar sshht! Niet doorvertellen hoor. Verder houd ik nog van Hello Kitty, waar ik zo'n lief klein knuffeltje van heb en ben ik verslaafd aan chocolade. Maar, laat aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend weg als zo'n klein meisje! Maar peopz, ik moet gaan want heb hiphop you know.

    KiSseZ <3

    Je moet kimxgeorg voor vriendin Georg nemen! Zij is lief! En KimCupCake, MoonDark en LOLLIPOPX3 zijn ook lief! xD Genoeg keuze dus! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    BF tom maar mag ik ineens ook BF Bill zijn (A) de info kmot!


    sorry schat maar ik heb BF Bill niet nodig.. En als ik die rol er opeens bij doe raak ik in de war x'D

    Je moet kimxgeorg voor vriendin Georg nemen! Zij is lief! En KimCupCake, MoonDark en LOLLIPOPX3 zijn ook lief! xD Genoeg keuze dus! xD


    thnxx da je mij lief vind(A)
    ik vind jou ook lief(K)
    xD
    xxx