• Amelia is een meisje met problemen, daardoor is ze depressief geworden. Haar vader vindt dat het genoeg is en hij besluit dat ze gaan verhuizen. Een nieuwe omgeving zal haar goed doen, zegt hij. Ze ontmoet daar Dave, haar beste vriend en grootste steun. Na een tijdje komt ze ook in contact met Riley, een fout type, en Dave ziet haar weer inzakken. Wat voor een gevolgen heeft dat voor Amelia en wie kiest ze uiteindelijk?


    Wat vinden jullie, kan dit iets worden?
    Zoja, zouden jullie het dan lezen?
    Graag reacties :3

    Als je het mooi uitwerkt zal het vast wel een goed verhaal worden. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Als je het mooi uitwerkt zal het vast wel een goed verhaal worden. (:


    Olive

    Quixotic schreef:
    Als je het mooi uitwerkt zal het vast wel een goed verhaal worden. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Quixotic schreef:
    Als je het mooi uitwerkt zal het vast wel een goed verhaal worden. (:


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    pff. wat kopieert iedereen hier veel.
    Maar het is vast wel een mooi verhaal.
    Ken iemand die dit ook meemaakte :O

    Kan ik het al lezen? Of ben je nog niet zo ver?

    x


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Mooi idee.
    Een depressie uitschrijven is wel moeilijker dan je denkt.
    Als ik jou was zou het eens gaan opzoeken, want je moet immers de gedachten van die persoon beschrijven en als je zelf nog niet depressief bent geweest, weet je niet zo goed hoe het nou juist is.
    Als je de depressie mooi en geloofwaardig kunt uitschrijven, wordt het vast een prachtig verhaal. [;


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Mooi idee.
    Een depressie uitschrijven is wel moeilijker dan je denkt.
    Als ik jou was zou het eens gaan opzoeken, want je moet immers de gedachten van die persoon beschrijven en als je zelf nog niet depressief bent geweest, weet je niet zo goed hoe het nou juist is.
    Als je de depressie mooi en geloofwaardig kunt uitschrijven, wordt het vast een prachtig verhaal. [;


    Niet iets wat ik zelf snel post, maar ik ben zelf depressief.
    Weet er helaas alles van.

    @savoureur; het verhaal is hier te vinden: http://www.quizlet.nl/stories/48530/someday-ill-be-shining-again-/

    Even een snel berichtje, zodat ik straks kan kijken ernaar als ik tijd heb.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.