Ik heb gister een Sweet 16 feest gegeven met 2 vriendinnen. Ik heb me heel erg vermaakt, maar achteraf hoorde ik dat er mensen zijn die het echt suf vonden en dat het een kinderfeestje was, dus da's wel minder
en ik voel me nu echt te dood om in te pakken voor Engeland morgen.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Ik heb 2 anime-films gekeken, aan m'n spreekbeurt gewerkt, laatste volleybalwedstrijd gespeeld + gewonnen, eindelijk weer 's blij zitten wezen en nu is er visite vanwege m'n moeders verjaardag! (:
Vrijdag ben ik naar de Ikea geweest,
Gister heb ik een wedstrijd gespeeld en ben ik bij een vriendin geweest
En vandaag heb ik een taart gebakken en heb wat huiswerk gedaan en een beetje gecomputerd! (:
Be yourself, life is too short, to be somebody else...
Gister ben ik in Amsterdam gaan shoppen
Nu heb ik dus een awesome baseballjack ^-^, nieuwe broek en nieuwe hemdje Schrijf je dat nou als hempje of hemdje? x-x
En vandaag achter de computer gezeten :'D
[ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:11 ]
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Eeeh... Schrijven, lezen, tekenen, ehm feestje gehad gister met mijn vriend en wat vrienden en vriendinnen. Uuuuuhhh oh ja nog een urrtje bij mijn vriend zijn band gekeken.. de rest is niet echt zo speciaal :')
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!