• Hee, ik vroeg me af wat jullie hebben gedaan deze weekend.

    Ik heb deze weekend alleen maar achter de computer gezeten haha.


    En jullie

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:55 ]


    I love BTR and One Direction!

    Leren en Q-en. (x


    Felix

    ik was gisteren bij een vriendin heb me nieuwe spelletje op me nitendo ds gespeeld, en vandaag moest ik gewoon werken xD


    What is youre favo scary movie?

    Dit weekend.
    Niet zo veel eigenlijk.

    Leren, oppassen en op de computer gezeten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb gister een Sweet 16 feest gegeven met 2 vriendinnen. Ik heb me heel erg vermaakt, maar achteraf hoorde ik dat er mensen zijn die het echt suf vonden en dat het een kinderfeestje was, dus da's wel minder =\
    en ik voel me nu echt te dood om in te pakken voor Engeland morgen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben vrijdag ''uit'' geweest, voor zover je dat zo kan noemen. Gisteren moest ik handballen. En vandaag heb ik nog niks gedaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gister gewoon zitten luieren, straks huiswerk maken en zit nu in Bloemendaal. Met mijn iPad xdd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb 2 anime-films gekeken, aan m'n spreekbeurt gewerkt, laatste volleybalwedstrijd gespeeld + gewonnen, eindelijk weer 's blij zitten wezen en nu is er visite vanwege m'n moeders verjaardag! (:


    wth.

    Vrijdag ben ik naar de Ikea geweest,
    Gister heb ik een wedstrijd gespeeld en ben ik bij een vriendin geweest
    En vandaag heb ik een taart gebakken en heb wat huiswerk gedaan en een beetje gecomputerd! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Secret Story 24/7 gekeken (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vriendje is geweest en televisie gekeken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gister ben ik in Amsterdam gaan shoppen :3
    Nu heb ik dus een awesome baseballjack ^-^, nieuwe broek en nieuwe hemdje Schrijf je dat nou als hempje of hemdje? x-x
    En vandaag achter de computer gezeten :'D

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:11 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Naar een feestje en gehockeyd. Waarbij ik een kopstoot kreeg. Nu heb ik een blauwe plek boven mijn oog ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eeeh... Schrijven, lezen, tekenen, ehm feestje gehad gister met mijn vriend en wat vrienden en vriendinnen. Uuuuuhhh oh ja nog een urrtje bij mijn vriend zijn band gekeken.. de rest is niet echt zo speciaal :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    werken, leren, naar een feestje geweest, leren en vanavond barbecuen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right