• Hee, ik vroeg me af wat jullie hebben gedaan deze weekend.

    Ik heb deze weekend alleen maar achter de computer gezeten haha.


    En jullie

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:55 ]


    I love BTR and One Direction!

    Voorjaarsweekend van de NVZ
    Was amazing
    (H)NVZ


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vrijdagavond: Bij Classic gechilld eerst en daarna bij andere vrienden.
    Zaterdag: Geleerd, Gehockeyd, compter en film kijken en toen om half 11 stonden mn vrienden nog even voor mn deur.
    Zondag: Computer, Leren, Chillen op de berg, leren, computer.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Gisteren gewerkt en vandaag pc. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zaterdag werken en 's avonds mijn vriendin hier op wat te zuipen.
    Vandaag verjaardag vriend, en na mijn paard geweest (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Vrijdagavond: Schoolfeest.
    Zaterdag: Naar familie geweest/pc
    zondag: Familie, pc en nu proberen te leren voor repetitie (wat dus niet lukt. --')


    Opgeven is geen optie.

    Veel te lang opgebleven :'D


    Olive

    CrazyChicken schreef:
    Leren en Q-en. (x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gilmore Girls gekeken.
    Met mijn kleine neefje gespeeld.
    Testronde op mijn nieuwe fiets gefietst.
    Appeltaart gebakken.
    Gelezen.
    Geschreven.
    Mijn vriend gepest.
    Studies gezocht.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vrijdagavond geslapen...
    Zaterdag gewerkt, avond wokking met fam + vriendje :9~ vriendje bleef slapen :9~
    Vandaag is broeder jarig, dus vanmorgen taart gegeten, op quizlet gezeten en een hoofdstukje getypt & toen naar het stadje geweest, omdat die open was vandaag ^^


    Life is hard and then we die

    Beetje huiswerk gemaakt en voor de rest enkel achter de laptop gezeten. Vond het wel lekker zo'n rustig weekendje (krul)


    -

    Ik had 2 verjaardagen.
    En voor de rest heb ik op Q gezeten en getekend. :3

    Ik heb zaterdag lekker uitgeslapen want ik had een jetlag van hier naar Tokyo. Daarna heb ik lekker warm gedoucht en ben ik met mijn moeder naar de stad geweest. Zaterdagavond heb ik niet veel bijzonders gedaan, beetje internetten.
    Vandaag heb ik weer uitgeslapen en ben ik met mijn moeder een ijsje wezen eten :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    boodschappen gedaan, pokémon platinum verder gespeeld, in bed gelegen, weer bezig geweest met pokémon en wat gegeten.

    Gisteren ben ik bij wijze van 'suprise' samen met mijn tante en nichtjes naar de laatste volleybalwedstrijd van het seizoen van mijn moeder geweest.
    Vandaag ben ik naar het Allexandrium geweest (Primark, lol) en ik zit nu weer achter de pc.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    M'n verjaardag vieren met m'n meiden. <3


    Hope goes lost but never dies.