• 30 April neem ik een tongpiercing ^^

    Heeft iemand van Q een tongpiercing (: & wat kan er misgaan? :']

    Perish schreef:
    (...)

    Ik woon niet in Amsterdam, maar ik en een vriendin willen een piercing op koniginnendag laten zetten, dan gaan we dus naar Amsterdam.
    Ik woon in Friesland ;D
    & volgens mij kan dat wel, met die aders (:

    Deze Shop leek me wel goed :']


    Ik zou even de GGD bellen, of ze hen gecontroleerd hebben op hygiëne e.d. (:
    Lijkt misschien nogal overdreven, maar A'dam zwemt ook in de piercingshops, dus kun je beter écht zeker weten dat hij goedgekeurd is. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik zou even de GGD bellen, of ze hen gecontroleerd hebben op hygiëne e.d. (:
    Lijkt misschien nogal overdreven, maar A'dam zwemt ook in de piercingshops, dus kun je beter écht zeker weten dat hij goedgekeurd is. (:


    Dare2Wear is wel een goede zaak, maar toen ik in A'Dam was was de zaak ook dicht dus je kan beter even bellen om te vragen of ze dan wel open zijn, én succes met zoeken want hij ligt in een nogal afgelegen steegje, je loopt er zo voorbij :')

    en wat er allemaal mis kan gaan met een piercing, wil je in sommige gevallen echt niet weten xD... lijkt me trouwens beter dat je een zaak zoekt in Friesland wordt een duur geintje als je terug moet voor controle en wisselen van staafje...

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:19 ]

    Ik heb een tongpiercing (:! Het doet minder pijn dan een navelpiercing, ik heb er gelukkig geen last van gehad maar als je aders goed lopen dan kan er niet zo veel ergs gebeuren.


    Tinka & Ghunter.