• 30 April neem ik een tongpiercing ^^

    Heeft iemand van Q een tongpiercing (: & wat kan er misgaan? :']

    Mijn vriendin heeft het ook. Er kan niks misgaan. Alhoewel, het doet wel pijn als het eenmaal in je tong zit. En aan praten moet je gaan wennen. 8D


    We accept the love we think we deserve.

    Het kan zijn dat je tong de volgende dag is opgezwollen.
    En het kan ontsteken doordat er eten achter blijft hangen,
    maar in principe valt het best mee (aldus een vriendin):Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kei vuil.
    Al dat eten dat eronder blijft steken als je eet enzo D:
    En het schaadt je tanden enzo. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Me zus heeft dr 1 dr man had er 1
    2 bij mij op school hebben dr 1 ;D

    ghehe je tong zwelt op ;D ehmm.. als et missgaat proef je niks meer ofzo?
    nja,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BlueElephant schreef:
    Kei vuil.
    Al dat eten dat eronder blijft steken als je eet enzo D:
    En het schaadt je tanden enzo. D:


    Valt wel mee als ie goed wordt gezet enzo. (cat)

    Ik wou er een maar er is iets met mijn tond waardoor het niet kon, iets met adertjes.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik durf het niet te zetten persoonlijk :x Maak een foto voor me als je hem hebt geilerd, maar volgens mij kan er niet veel misgaan als je het goed onderhoudt (:


    Olive

    Authors schreef:
    Ik durf het niet te zetten persoonlijk :x Maak een foto voor me als je hem hebt geilerd, maar volgens mij kan er niet veel misgaan als je het goed onderhoudt (:


    Heheh, ik zal een foto maken. (cat) & oke (:

    Hha de eerste seconden na het gestoken is zal het heel erg bloeden, gewoon blijven slikken. En je tong zal heel veel opzwellen, daarom dat ze er eerst een piercing indoen die ruimschoots langer is dan je tong dik. Na een paar dagen krijg je een nieuwe, kortere piercing

    Het zal heel snel gaan, gewoon je tong tussen een tang en hop, voor je het weet is de naald erdoor.

    Verder heb ik er geen echte problemen mee, alleen he-oor je het een heel klein beetje als ik spreek, als je niet weet dat ik er geen heb praat ik een beetje raar, maar niet om te zeggen dat je het meteen opmerkt

    En een tip: speel nog niet met je piercing vanaf de eerste dag, laat hem eerst genezen, want het is tenslotte een wonde die zich moet aanpassen , ermee spelen zal het proces alleen vertragen

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:40 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Perish schreef:
    (...)

    Heheh, ik zal een foto maken. (cat) & oke (:


    Zeer mooi ^^


    Olive

    Ik heb een tongpiercing gehad.
    Het kan misgaan als je het niet goed verzorgt.
    Ik zou ook oppassen bij de piercingzaak of ze het wel hygiënisch genoeg doen.
    Dat ze je laten ziet wat ze doen en handschoenen aan enz.

    Het zetten doet niet echt pijn.
    Je tong word wel dik en eten wil de eerste paar dagen niet echt goed :P
    Verder wens ik je veel plezier ermee en als je vragen hebt kun je PB-en ^^


    I solemny swear i am up to no good

    CryGirl heeft er een. En mijn zus.

    Ze kijken eerst naar hoe je aders lopen, als die verkeerd lopen in je tong, kun je het wel vergeten.
    Je moet volgens mij spoelen met water, zei CryGirl.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je hartfalen hebt kan het fout gaan (je tong is een spier en je hart ook, maar dit komt niet vaak voor.

    En gewoon goed verzorgen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als het goed is gaat, dan raakt de piercer je zenuw in je tong en dan ben je je tong kwijt :') En dan kan je niet eten en praten en ga je dus dood XD
    Maar dat gebeurt niet hoor, niet vaak denk ik. Ik heb alleen gehoord dat het kán gebeuren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Als het goed is gaat, dan raakt de piercer je zenuw in je tong en dan ben je je tong kwijt :') En dan kan je niet eten en praten en ga je dus dood XD
    Maar dat gebeurt niet hoor, niet vaak denk ik. Ik heb alleen gehoord dat het kán gebeuren..
    ]

    AOWJEFOAWJFOAWEJ XD nouuuuuu. nou word ik bang. :'D