• 30 April neem ik een tongpiercing ^^

    Heeft iemand van Q een tongpiercing (: & wat kan er misgaan? :']

    Perish schreef:
    (...)]

    AOWJEFOAWJFOAWEJ XD nouuuuuu. nou word ik bang. :'D

    Ahw haha niet bang worden, dat gebeurt je toch niet. Er zijn zoveel mensen met zo'n ding en die leven nog hoor XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij ons op school heeft er iemand een tong die daar voor een deel door verlamd is geraakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    In het ergste geval kan je doodbloeden :') Maar daar moet je niet vanuit gaan natuurlijk :') Als het een goede piercer is weet hij/zij precies wat ie moet doen. Ik heb er ook over na gedacht maar niet gedaan. Had er wel een in mijn tongweb ..Kan ik er nog wel indoen maar is sons een beetje onhandig :')

    Edit: Mijn vriend heeft/had er een, hij heeft eerst wel een dikke tong erdoor gekregen maar dat zakt wel weer af ;)

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 17:03 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    In het ergste geval kan je doodbloeden :') Maar daar moet je niet vanuit gaan natuurlijk :') Als het een goede piercer is weet hij/zij precies wat ie moet doen. Ik heb er ook over na gedacht maar niet gedaan. Had er wel een in mijn tongweb ..Kan ik er nog wel indoen maar is sons een beetje onhandig :')


    O.O Doodbloeden..
    & Omg, Tongue web is zo mooi <3 Jammer dat je het niet echt kan zien :x

    Perish schreef:
    (...)

    O.O Doodbloeden..
    & Omg, Tongue web is zo mooi <3 Jammer dat je het niet echt kan zien :x

    Hahaha ja er zitten aders in je tong die moeten niet worden geraakt, hahaha.. Ik ga je ook niet bangmaken ofzo, maar de piercer legt het ook wel allemaal uit. Je hoeft je geen zorgen te maken, er word eerst goed naar je tong gekeken en van alles en nog wat voor je een mag/kan laten zetten ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    Hahaha ja er zitten aders in je tong die moeten niet worden geraakt, hahaha.. Ik ga je ook niet bangmaken ofzo, maar de piercer legt het ook wel allemaal uit. Je hoeft je geen zorgen te maken, er word eerst goed naar je tong gekeken en van alles en nog wat voor je een mag/kan laten zetten ;)


    Ooke (:
    naja volgens mij kan het bij mij wel, als ik zelf naar de aders kijk die daar lopen. -Achja, ik ben geen piercer-

    Perish schreef:
    (...)]

    AOWJEFOAWJFOAWEJ XD nouuuuuu. nou word ik bang. :'D

    Dat komt echt niet vaak voor hoor.
    ik ben ook niet dood haha :P


    I solemny swear i am up to no good

    Sevda: Gefeliciteerd (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Sevda: Gefeliciteerd (cat)


    ?
    Wat moet ik met zo'n reactie (:

    Perish schreef:
    (...)

    ?
    Wat moet ik met zo'n reactie (:

    Dankbaar ervoor zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Broach schreef:
    Mijn vriendin heeft het ook. Er kan niks misgaan. Alhoewel, het doet wel pijn als het eenmaal in je tong zit. En aan praten moet je gaan wennen. 8D


    Dat is zó fout om te zeggen. Het kan áltijd misgaan.

    Mijn tongpiercing kon niet gezet worden omdat mijn aderen te dicht op elkaar liggen, dat zou iets zijn waarom hij niet gezet kan worden. Als je het laat doen door iemand die er niet voor geleerd heeft heb je kans dat je tong verlamd raakt of bij extreme pech je dood kan bloeden. Maar die kansen zijn wel minimaal. Desalniettemin mag je nooit zeggen dat iets niet mis kan gaan!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Iwanna schreef:
    (...)
    Dankbaar ervoor zijn?


    Nee. Aan 'Gefeliciteerd' heb ik niks (:

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is zó fout om te zeggen. Het kan áltijd misgaan.

    Mijn tongpiercing kon niet gezet worden omdat mijn aderen te dicht op elkaar liggen, dat zou iets zijn waarom hij niet gezet kan worden. Als je het laat doen door iemand die er niet voor geleerd heeft heb je kans dat je tong verlamd raakt of bij extreme pech je dood kan bloeden. Maar die kansen zijn wel minimaal. Desalniettemin mag je nooit zeggen dat iets niet mis kan gaan!


    Ik ga het in Amsterdam laten doen en de shop die ik 'gekozen' heb lijkt me goed (:
    Ik hoor wel of het mogelijk is verder (:

    Perish schreef:
    (...)

    Ik ga het in Amsterdam laten doen en de shop die ik 'gekozen' heb lijkt me goed (:
    Ik hoor wel of het mogelijk is verder (:


    Kan je zelf ook al zien eigenlijk. Dan moet je je tong uitsteken en vervolgens het puntje ervan achter je tanden leggen, zodat de onderkant uitsteekt. Dit moet je herhalen, want daardoor worden de aders donkerder en duidelijker zichtbaar. (Dit doen ze ook in de meeste shops)

    Welke shop heb je gekozen dan? Misschien ken ik hem. (:
    Jammer ook dat je in A'dam woont, anders had ik Queen of Rings aangeraden, daar haal ik altijd m'n piercings.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Kan je zelf ook al zien eigenlijk. Dan moet je je tong uitsteken en vervolgens het puntje ervan achter je tanden leggen, zodat de onderkant uitsteekt. Dit moet je herhalen, want daardoor worden de aders donkerder en duidelijker zichtbaar. (Dit doen ze ook in de meeste shops)

    Welke shop heb je gekozen dan? Misschien ken ik hem. (:
    Jammer ook dat je in A'dam woont, anders had ik Queen of Rings aangeraden, daar haal ik altijd m'n piercings.


    Ik woon niet in Amsterdam, maar ik en een vriendin willen een piercing op koniginnendag laten zetten, dan gaan we dus naar Amsterdam.
    Ik woon in Friesland ;D
    & volgens mij kan dat wel, met die aders (:

    Deze Shop leek me wel goed :']