• Echt ik hou zoveel van hem,Hij is gewoon geniaal.
    Maar ik wil dus ene storie over hem gaan maken,Maar dan wil ik natuurlijk wel fans hebben *Hint* *Hint* xD.
    Dus wat vinden jullie>?

    De storie is op dit moment in de maak dus ik waarschuw jullie als hij er is :').
    Ps: wat vinden jullie leuker dochter of vriendin van sneep??

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:35 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Moet je doen ik ga zeker volgen verwittig me maar als hij erop staat ben benieuwd en ga zeker lezen (H)

    Dochter of vriendin maakt mij niet uit ik vind het allebei leuk. Je kunt het ook gewoon allebei doen dat doe ik ook in mijn Sneepstory.
    Ik heb een deel over hem en zijn vriendin en ook een deel jaren later over zijn dochter.
    Doe maar wat je het best lijkt. Wat je ook doet ik zal je story volgen ;)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb een dokter die Sneep het en die noemt iederee SErverus sneep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Snape. is. geweldig.
    Maar, maar, maar. Sirius Black... -zucht- (flower)


    Caution first, always.

    BlueElephant schreef:
    Gadver.
    Dat snap ik dus niet he.
    Hij is superfugly en wordt heel de reeks afgeschilderd als een slechterik, hoe kan je dan ... ? Bah.


    Ja dat vind ik ook.
    Ik vind de acteur/personage opsich wel cool, maar om daar nou een verhaal over te maken :')


    As travars

    Martyr schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik ook.
    Ik vind de acteur/personage opsich wel cool, maar om daar nou een verhaal over te maken :')


    Met zijn karakter kun je net veel kanten uit. Net omdat het soms wat vreemd is om over hem te lezen/schrijven is het net leuk


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.