• Net zoals op FanFic, categorieën voor de stories. Ikzelf zou dat veel handiger vinden, eigenlijk (:


    Rainbows on my staircase ~

    ja. gedeeltelijk heb je gelijk. maar het is weinig moeite om even op twilight of Justin Bieber te zoeken. Ik kan ook wel zonder.

    Bedoel je verschillende categorieën binnen de fanfiction?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mayci schreef:
    ja. gedeeltelijk heb je gelijk. maar het is weinig moeite om even op twilight of Justin Bieber te zoeken. Ik kan ook wel zonder.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Op fanfic is dat handig omdat de zoekfunctie het niet doet, maar hier is het vaak makkelijker, hoewel ik wel voor scheiding van fictie en fanfictie ben.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Op fanfic is dat handig omdat de zoekfunctie het niet doet, maar hier is het vaak makkelijker, hoewel ik wel voor scheiding van fictie en fanfictie ben.

    scheiding ownt! ik denk dat dat een heel goed idee is.

    CrazyChicken schreef:
    Op fanfic is dat handig omdat de zoekfunctie het niet doet, maar hier is het vaak makkelijker, hoewel ik wel voor scheiding van fictie en fanfictie ben.


    Mee eens!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je moet gewoon kunnen zoeken op genre's enzo. En dan vooral onbekende personen/fanfiction


    As travars

    Martyr schreef:
    Je moet gewoon kunnen zoeken op genre's enzo. En dan vooral onbekende personen/fanfiction


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We hebben nu toch dat topic, en ik bedoel.. ja. Ik vind het eigenlijk niet zo nodig.

    Mayci schreef:
    ja. gedeeltelijk heb je gelijk. maar het is weinig moeite om even op twilight of Justin Bieber te zoeken. Ik kan ook wel zonder.


    They fell in love, didn't they?

    Heb ik ook al aan gedacht.
    Als je een naam intypt, krijg je ook stories waarin ze enkel in één van de honderden delen een keer vermeld worden ofzo...
    Echt vervelend =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Mee eens. Het is leuker en beter. Toch?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    BlueElephant schreef:
    Heb ik ook al aan gedacht.
    Als je een naam intypt, krijg je ook stories waarin ze enkel in één van de honderden delen een keer vermeld worden ofzo...
    Echt vervelend =p


    I like boys who drive cars too slow.

    Hoeft voor mij niet per sé.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het ook al eens voorgesteld. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.