• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe mee, even invullen hoor.:"D


    everything, in time

    Ik doe ook mee.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Naam: Caithlin Alice Wood.
    Leeftijd: 17.
    Foto: Picture 1 - Picture 2 - Picture 3 - Picture 4
    Uiterlijk: Caithlin is een blondine met lichte, groen blauwe ogen. Ze heeft een ietwat bleke huid en volle, rode lippen. Ze is niet erg lang, maar laat zich daarom nog niet op haar kop zitten. Behalve dat ze best klein is, is ze ook erg fijntjes gebouwd, iets wat een vreemde combinatie is met haar vurige karakter. Vaak heeft ze een arrogante uitstraling, iets wat veel mensen afschrikt maar een enkeling aantrekt. Haar kledingstijl varieert nogal, de ene dag draagt ze gympies en de andere dag loopt ze op zeer hoge pumps.
    Innerlijk: Ze zit nogal in de knoop met haar zelf. Ze weet niet goed hoe ze met gevoelens om moet gaan. Als ze in een benarde situatie raakt waarin ze niet goed weet hoe ze zich moet gedragen, dan wordt ze of aggresief óf ze perst haar lippen op elkaar en vertikt het nog om te spreken. Ze doet zich altijd arrogant voor, uit zelfbescherming, ze denkt dat als ze zich niet bind aan mensen dat ze haar dan ook geen pijn meer kunnen doen. Vandaar haar pittige karakter. Ze heeft vaak weerwoorden klaar, kijkt op de meeste neer, heeft altijd een arrogante houding en een grote mond. Ze is dan niet bepaald het typetje dat zich van alles op laat dragen en het dan braafjes uitvoerd, ze blijft er tegenin gaan, ookal weet ze dat ze er naast zit. Je moet haar dan ook niet uitdagen, want ze zou zich zeker willen bewijzen en zou daar voor tot het uiterste gaan.
    Waarom je daar zit: Onhandelbaar en aggresief :Y)
    Eventueel extra: Net zoals de meeste in het internaat heeft ook zij een rot verleden, maar dat moeten jullie zelf maar uitzoeken. Nog iets; Caithlin rookt, drinkt en feest erop los. Ondanks dat ze rookt en drinkt is dat niet te zien aan haar uiterlijk, omdat ze er nog maar net mee begonnen is. Ze heeft dus geen gele nagels, rimpels, dooie haarpunten etc. Maar dat komt ook doordat ze altijd lang met haar uiterlijk bezig is. Nog meer shizzle; Ondanks dat ze zich zo arrogant gedraagt en stoer voordoet is ze dat eigenlijk niet, ze feest er dan wel op los, ze heeft nog nooit een vaste relatie gehad en is ook nog steeds maagd, alleen hier komt ze niet voor uit omdat ze haar 'imago' niet wilt verpesten.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 13:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mag je ook een begeleider zijn? :x


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Als ze 18 zijn mogen ze toch niet meer in dat huis? Dus ik neem aan dat ze allemaal 18- zijn? :P Of vergis ik me?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als ze 18 zijn mogen ze toch niet meer in dat huis? Dus ik neem aan dat ze allemaal 18- zijn? :P Of vergis ik me?


    Jep. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    noatje schreef:
    mag je ook een begeleider zijn? :x


    Ja hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oke ik ga invullen :D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Vet :3
    Ik doe ook mee :3

    Informatie
    Naam: james lion
    Leeftijd: 26
    Foto:


    Innerlijk: veel geduld, kan goed met (probleem) kinderen op schieten,
    Waarom je daar zit: hij helpt de kinderen te praten over hun probleem
    Eventueel extra: Hij heeft thuis 1 kind. en heeft net een echt-scheiding achter de rug. zijn oudere broer had last van depressie's en heeft daardoor zelfmoord gepleegd

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 18:27 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Bonnie Savarin
    Leeftijd: Zeventien
    Foto:


    Innerlijk: Bonnie is erg slim, aardig en open. Ze raakt snel geïrriteerd en dan is ze erg arrogant en gemeen tegen over anderen.
    Waarom je daar zit: Woedeaanvallen
    Eventueel extra: Ze heeft een gehandicapte broer, waardoor het haar erg raakt wanneer iemand met 'mongool' ofzoiets scheldt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Alexis "Alex" Levine.
    Leeftijd: 16
    Foto:


    Ben ik de enige die haar schattig vind?:3 Ze is trouwens klein van lengte!
    Innerlijk: Ontzettend rustig, altijd behulpzaam maar soms een beetje te opdringerig. Ze wil altijd alles weten en is een haantje de voorste. Daarnaast is ze wel vrijwel altijd vrolijk. Ze heeft dan ook een zachte uitstraling.
    Waarom je daar zit: Alex is vroeger meerdere malen verkracht door haar vader en "gered" van haar moeder die lijdt aan het Münchausen by Proxy syndroom. Eerst reisde ze van pleeggezin naar pleeggezin, maar iedereen had haar handen vol aan haar en uiteindelijk kwam ze dus in die inrichting. Ze zit vaak in een droomwereld en is zo'n beetje wanhopig op zoek naar haar prins op het witte paard, maar dan meer in de zin van een vader. Ze zoekt liefde, maar geen relatie. Ze is een excentriek persoon, waardoor ze ineens een dag kan rondlopen met een masker. Omdat ze door haar moeder tot haar 12 altijd ziek is gehouden, is zowel haar gezondheid als haar weerstand naar de klote, mede hierdoor is ze bleek en dun, maar heeft een gezonde eetlust.
    Eventueel extra: Ze heeft een verslaving aan lezen en piano spelen en er een hekel aan om aangeraakt te worden.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 13:43 ]


    everything, in time

    Ik zet zo iedereen in het lijstje, ik wil zelf ook even een jongen maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Leeftijd: 15.
    Naam: Adilah Mariëlle de Boer.
    De reden: Ze lijdt aan depressiviteit, haar ouders wilden dat ze perfect was. Haar moeder was alcoholist, en haar ouders maakte de hele dag ruzie. Ze is naar verschillende pleeggezinnen gegaan, maar werd steeds als onhandelbaar beschouwd. Ze zit vooral stil in een hoekje, als ze mensen kent is ineens een rebel. En valt al het stille van haar af. Ze haalt van alles uit, maar bij vreemde is vooral erg stil, en depressief.
    Uiterlijk: Ze heeft zwart haar, met verschillende kleurtjes erdoor, ze heeft helder blauwe ogen. Die ze vaak zwart omlijnt. Ze is niet groot en klein, 1.70. Ze bijt nagels, ook bij haar voeten.
    Innerlijk: Nou ze is koppig, eigenwijs, sarcastisch, en heeft galgenhumor. Ze zal niet snel met nieuwe mensen omgaan, en kijkt altijd eerst de kat uit de boom. Mensen mogen haar niet snel en gaan het liefst uit de weg. Als je eenmaal bij haar bent doorgebroken als betrouwbaar iemand, zal nog eens sterven van plezier. Ze heeft vreemde humor, en is waarschijnlijk hoogbegaafd.
    Extra: Ze is verslaafd aan de kleur zwart, ze moet altijd iets zwarts aan hebben al is het maar een haarband.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Meiden voerdosis, whahah xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.