• Ja, er zijn vast wel kleur deskundige hier ;D
    [iemand die gwn weet welke kleur bij je staat of zo.]

Waarom ? ;D, nou Sylltjuh wilt beginnen met oogschaduw [ik heb nu lekker neutrale kleurtje.. bruin achtig ;D]
    -ff kijken of ik er een foto van kan vinden..-

Kon geen betere vinden.. maar die 2kleuren dus ;D en die donker bruin is licht op de huid (:

Maar ik wil graag weten welke kleuren bij mij zou kunnen staan ;D
    Dus ik vraag gwn jullie om jullie mening ;D

Dit ben ik ;D

Daar is me huid dan niet zo ligt.. maar mijn huid is eigenlijk dus wel licht ;P ofzo ;P

Ghehe, maar wat vinden jullie ? ;D

[ bericht aangepast op 17 april 2011 - 11:42 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik heb die oogschaduw!! =D

=

Donkere tinten, maar geen blauw.
    Grijs, bruin, roze.. Goud inderdaad.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik doe langs onder helemaal geen mascara.
    En misschien langs boven een fijn lijntje oogpotlood? Enkel vanboven.

Has no one told you she's not breathing?

BlueElephant schreef:
    Ik doe langs onder helemaal geen mascara.
    En misschien langs boven een fijn lijntje oogpotlood? Enkel vanboven.

Je bedoelt boven je wimper? op je ooglid? yea,. dat ben ik vaak aant oefenen.. maar dan knipperen me ogen.. en schiet ik uit;D en denk ik Godverdepielukus@$!$!#%!

& nogmaal bedankt mensen ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

ik zou toch voor een bruin gaan die dikker te zijn is op je ogen. ik denk dat dat een heel mooi contrast geeft.

Believe in yourself, change the world.

Goud past idd bij blauwe ogen, en misschien naturel pastelkleuren? (:

I hope heaven needs you more than I do now.

Ik heb normaal ergens mijn cursus van make-up nog liggen, daar staat in welke kleuren bij welke huid passen. 8D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Rooftops schreef:
    Ik heb normaal ergens mijn cursus van make-up nog liggen, daar staat in welke kleuren bij welke huid passen. 8D

Hipp ;D

Oké, met jou blauwe ogen zou ik gaan voor, en ik citeer uit mijn cursus: vol, warm bruin, warm taupe of zacht perzik.

Dit is taupe.

Oh een glanzend, transparante lipgloss versterkt het effect alleen nog maar meer en warm bruine, of taupe eyeliner ook. 8D

[ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:31 ]

Rooftops schreef:
    Oké, met jou blauwe ogen zou ik gaan voor, en ik citeer uit mijn cursus: vol, warm bruin, warm taupe of zacht perzik.

Dit is taupe.

Oh een glanzend, transparante lipgloss versterkt het effect alleen nog maar meer en warm bruine, of taupe eyeliner ook. 8D

Oeww dankuu ;D

Fellatio schreef:
    (...)

Oeww dankuu ;D

No problem, over make-up kan je altijd bij mij terecht. :'D

Ik doe altijd zwart met goude glitters op, maar ik heb geen idee of dat bij jou past, ik ben nu eenmaal ook geen kei in make-up.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Rooftops schreef:
    (...)

No problem, over make-up kan je altijd bij mij terecht. :'D

Haha ok ;D dat zal ik onthouden ;D

Fellatio schreef:
    (...)

Haha ok ;D dat zal ik onthouden ;D

Oké. :'D

Fellatio schreef:
    (...)

Je bedoelt boven je wimper? op je ooglid? yea,. dat ben ik vaak aant oefenen.. maar dan knipperen me ogen.. en schiet ik uit;D en denk ik Godverdepielukus@$!$!#%!

& nogmaal bedankt mensen ;D
    Nee, gewoon op dat lijntje bovenaan. dat is wel heel moeilijk. Ik probeer het soms, maar meestal die ik het niet omdat je er zo met je ogen van moet knipperen als je het aanbrengt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?