• Ja, er zijn vast wel kleur deskundige hier ;D
    [iemand die gwn weet welke kleur bij je staat of zo.]

    Waarom ? ;D, nou Sylltjuh wilt beginnen met oogschaduw [ik heb nu lekker neutrale kleurtje.. bruin achtig ;D]
    -ff kijken of ik er een foto van kan vinden..-


    Kon geen betere vinden.. maar die 2kleuren dus ;D en die donker bruin is licht op de huid (:

    Maar ik wil graag weten welke kleuren bij mij zou kunnen staan ;D
    Dus ik vraag gwn jullie om jullie mening ;D

    Dit ben ik ;D



    Daar is me huid dan niet zo ligt.. maar mijn huid is eigenlijk dus wel licht ;P ofzo ;P

    Ghehe, maar wat vinden jullie ? ;D

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 11:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind goud mooi :p
    En ik denk dat jij wel met goud staat..


    Stop wishing, Start doing..

    Dat moet je allemaal eens uitproberen. Leen bij je vriendinnen oogschaduwen en maak je eens op, je zult onmiddellijk zien welke kleuren goed bij je passen (: Probeer turquoise eens ;D?


    Olive

    Koop gewoon kleuren die je leuk vindt. Er zijn geen regels voor oogschaduwkleuren alleen maar tips.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dankjullie ;D ksal morgen ff kijken [moest toch nog rooie nagellak halen]

    Nog meer mensen met advies? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je blauwe ogen hebt, kan je beter geen blauwe oogschaduw opdoen, maar beter roze/bruin ofzo (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    blauw gaat wel bij blauwe ogen, maar je moet zorgen dat er dan wel een gouden/ beige/ grijze tint inzit.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Even googlen en boem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ff over me ogen;D ze zijn vaag, ene keer is et meer blauw, dan grijs, en soms zit er een groen tintje in XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat een soort goud of beige-tint je wel zou staan :3


    “Love is a contradiction.”

    Serophina schreef:
    Ik vind goud mooi :p
    En ik denk dat jij wel met goud staat..

    Vind ik ook. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Authors schreef:
    Dat moet je allemaal eens uitproberen. Leen bij je vriendinnen oogschaduwen en maak je eens op, je zult onmiddellijk zien welke kleuren goed bij je passen (: Probeer turquoise eens ;D?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je hebt blauwe ogen dus je moet nooit een oogschaduw opdoen die op die kleur lijkt. Als je blauw op doet, neem dan de kleur die het verst van je eigen oogkleur afligt.


    Your make-up is terrible

    Je ziet er al heel mooi uit zonder.
    Ik zou niet te donkere tinten nemen, maar lichte.


    Felix

    Doe wel mascara op dan (':


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Doe wel mascara op dan (':


    Als ik dat doe doe ik dat altijd ;D
    Moet alleen uit kijken als ik et onderdoen.. me wimpers onder zijn achterlijk lang XD


    Maar dankjullie voor de reacties ;D
    Dus this dan al zeker dat ik voor goud ofzo ga kijken ;P
    Die word heletijd genoemd ;P


    Btw.. op die foto heb ik niks op ;D had die dag geen zin..

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you