• De stelling van vandaag luidt:
    Als mensen het moeilijk hebben gaan ze vaak ineens in een God geloven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, een fabeltje. Want als je maar goed blijft leven, kom je in de hemel!

    Perish schreef:
    Ja, een fabeltje. Want als je maar goed blijft leven, kom je in de hemel!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens.
    De meeste gelovigen schuiven al hun problemen op god af omdat hij hun wel zou 'vergeven' En zo komen ze overal mooi onderuit :x


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, ik denk van niet. Ik zou juist stoppen met geloven, want als god echt bestaat, waarom is er dan zoveel ellende in de wereld


    Olive

    Een vriend van een vriendin van mij was altijd gelovig.. zijn ma is overleden aan kanker. en is abrupt gestopt met geloven.
    Dus ehm jah ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens, want God zou voor alle goede dingen zorgen, waarom zouden er dan moeilijke tijden zijn?
    - niet beledigend bedoeld tegenover gelovigen. -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, sommige mensen doen dat, maar lang niet iedereen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    volgens mij is het dat mensen zich altijd alleen voelen..
    en dan bedenken ze iemand die wél altijd naar hun luistert enzo..
    -niet beledigend voor de gelovigen-
    en ja ik denk idd dat ze de schuld maar op God schuiven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou nooit in God gaan geloven, ik geloof dat er wel iets is maar of het God heet muh.. Nah, denk het niet, idk? Als God bestaat is het wel alvast pardon voor mijn taalgebruik tegenover de believers onder ons, dan is het wel een enorme, egoistische zak. Al die natuur rampen, die ziektes, everything ..I made my point ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oneens(A)
    Waarom zou er anders zo veel ellende in de wereld gebeuren..


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Nou opeens zoeken ze dan zeg maar een uitweg om voor iets te hopen of te geloven, maar ik weet niet wat ik daarvan dan moet van vinden eigenlijk?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Vaak wel (helaas).
    Ik hoef het niet goed of slecht te hebben om ergens in te geloven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik het 'moeilijk' heb word ik agressief & geloof ik in me peuken. Jezus dit slaat toch nergens op.
    Ik geloof niet in God & ga dat ook niet opeens doen als ik het moeilijk heb.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Er zullen mensen blijven bestaan die zich dan aan een god vastklampen, maar er zijn genoeg mensen die dat niet zullen doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sadistic schreef:
    Vaak wel (helaas).
    Ik hoef het niet goed of slecht te hebben om ergens in te geloven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?