http://www.quizlet.nl/images/2008/36/ixqmhdlgmmhnir.jpg
of die ik gescand heb
http://www.quizlet.nl/images/2008/36/srvagvystocnefad.jpg
deze is uit de bravo heeft bill nu zijn haar anders?
wel vet trouwens:P
-
4 sep 2008 - 19:424 sep 2008 - 20:06
Hij veranderd wel vaak zijn haar U.U niet dat het erg is fzeu ^^ Ik vind het juist leuk wat afwisseling enzeu. Daar heb ik zelf ook last van, ik weet niet hoe ik het noemen moet, maar ik zie er heel vaak anders uit, alle foto's van mij thuis kloppen niet meer. Diefoto die nu hier staat vn mij ben ik nog blond en make-up loos achtig. :')
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
4 sep 2008 - 20:06Ik wil die bravo btw kopen! Ik had hem in me handen, maar was boos toen ik hem zag, weet even niet wrm. -/denkt- .. nee ik weet het niet meer.
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
4 sep 2008 - 20:07@ ATTITUDE
Kdenk niet vanwege het jubileum eigelijk $:
Hij heeft al vaker gezegd dat hij zijn haar wou veranderen. En dat is er nou van gekomen. (:'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
4 sep 2008 - 20:074 sep 2008 - 20:08@ ATTITUDE
Kdenk niet vanwege het jubileum eigelijk $:
Hij heeft al vaker gezegd dat hij zijn haar wou veranderen. En dat is er nou van gekomen. (:
inderdaad. :')
Maar ik was me even aant meeleven. >.<-
4 sep 2008 - 20:09@ kimxgeorg.
Dat is die poster van die TH special. :')
Toch?-
4 sep 2008 - 20:094 sep 2008 - 20:11Het is netalf het een soort van scene hair is
Take My Hand Take A Breath ...
4 sep 2008 - 20:12Het is netalf het een soort van scene hair is
Yay, Billa gaat de scene-kant op! 8D
Nee, grapje.
Alhoewel.. van mij mag hij wel die kant opstaan, staat um vast wel goed ^^'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
4 sep 2008 - 20:14@ ATTITTUDE
nee eentje met toen hij er nog blondje stukjes door heen had
Is er weer een nieuwe Special dan?
Ik weet wel wat je bedoeld hoor. Maar, is er na die special weer een nieuwe uit dan?-
4 sep 2008 - 20:14Het is netalf het een soort van scene hair is
*kwijl*-
4 sep 2008 - 20:15(...)
*kwijl*
*geeft emmertje* P:
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
4 sep 2008 - 20:15@ATTITUDE
Nee er is geen poster magazine uit want deze artikel staat in de bravo als je dat bedoeld en er staat 1 poster in4 sep 2008 - 20:20@ATTITUDE
Nee er is geen poster magazine uit want deze artikel staat in de bravo als je dat bedoeld en er staat 1 poster in
Ik snap het al.
Ongeveer zo'n zelfde poster als in de special. Die kan je ook bij de freerecorshop kopen enzeu.^^
Maar who cares, ik heb nog een kwijlbak nodig! :')-
4 sep 2008 - 20:20(...)
*geeft emmertje* P:
*emmertje vol*
NIEUWE! :')-