Ja dudes, cheer up. Er komen te veel 'Ik wil niet meer' 'Waarom?' en al die soort topics.
Mensen onthoud, al lijk je soms nog zo diep in de put te zitten of als alles je tegen werkt, het komt wel goed (: En zo niet, alle meest vreselijke dingen wennen en je krijgt je ingestorte wereldje altijd weer opgebouwd met een beetje wilskracht (:
En nu denken jullie vast; Wat weet dat kind er nou weer van? Nou 2010 was voor mij een rampjaar. Mijn laatste grootouder overleed, laatste keer dat ik haar zag herkende ze me niet. Mijn kat overleed vlak daarna, op hele tragische wijze, vreselijk triest om te zien. Iedereen dus toe aan vakantie, maar toen moest pa naar ziekenhuis en boem vakantie naar de knoppen. Toen zouden we naar Engeland gaan, maar dat ging niet door odmat mijn moeder geopereerd moest worden omdat ze borstkanker leek te hebben. En toen dachten we dat het over was, nog een operatie en alle shit. Maar raad eens, alles is weer goed (:
Je moet nou eenmaal doorgaan met je leven en blijven lachen, het klinkt als een stomme tip maar het helpt. En zoek wat wijze spreuken op en denk daar aan als je depri bent, dat helpt gek genoeg ook ö
Denk aan alle schoonheid die er nog is en wees gelukkig.
So cheer up Q =] En iedereen die het moeilijk heeft, veel sterkte(flower)
[ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:47 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.