• Ja dudes, cheer up. Er komen te veel 'Ik wil niet meer' 'Waarom?' en al die soort topics.

    Mensen onthoud, al lijk je soms nog zo diep in de put te zitten of als alles je tegen werkt, het komt wel goed (: En zo niet, alle meest vreselijke dingen wennen en je krijgt je ingestorte wereldje altijd weer opgebouwd met een beetje wilskracht (:

    En nu denken jullie vast; Wat weet dat kind er nou weer van? Nou 2010 was voor mij een rampjaar. Mijn laatste grootouder overleed, laatste keer dat ik haar zag herkende ze me niet. Mijn kat overleed vlak daarna, op hele tragische wijze, vreselijk triest om te zien. Iedereen dus toe aan vakantie, maar toen moest pa naar ziekenhuis en boem vakantie naar de knoppen. Toen zouden we naar Engeland gaan, maar dat ging niet door odmat mijn moeder geopereerd moest worden omdat ze borstkanker leek te hebben. En toen dachten we dat het over was, nog een operatie en alle shit. Maar raad eens, alles is weer goed (:

    Je moet nou eenmaal doorgaan met je leven en blijven lachen, het klinkt als een stomme tip maar het helpt. En zoek wat wijze spreuken op en denk daar aan als je depri bent, dat helpt gek genoeg ook ö
    Denk aan alle schoonheid die er nog is en wees gelukkig.

    So cheer up Q =] En iedereen die het moeilijk heeft, veel sterkte(flower)

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh vind ik niet hoor o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wel >3< Al een tijdje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik wel >3< Al een tijdje.

    Okee :p nou ik negeer die topics meestal ghehee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hmm, ik vind niet dat je moet zeggen 'Cheer up', sommige hebben het inderdaad moeilijk en dan kan je niet makkelijk opgevrolijkt worden.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat was heel erg lief van jou, maar daar is Q nou eenmaal voor. Voor moody teens die hun diepe, echte gevoelens kwijt moeten. (:


    wth.

    sweeet <3 k heb er zelf niet zo last van, maar mensen die het wel moeilijk hebben
    is dit een goede cheer up, denk ik (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    2D schreef:
    Hmm, ik vind niet dat je moet zeggen 'Cheer up', sommige hebben het inderdaad moeilijk en dan kan je niet makkelijk opgevrolijkt worden.


    Nee, maar je moet je verdriet niet je leven laten beheersen ;) Vandaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn leven is heel lang kut geweest en ik geloof er eindelijk in dat 2011 beter gaat worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat je ergens wel gelijk hebt, maar aan de andere kant; we kunnen niet weten wat er echt in hun hoofd omgaat en of het eigenlijk wel serieus is of toch niet zo erg. Steunen kan, maar meer kunnen wij ook niet doen (:


    Olive

    Quixotic schreef:
    Dat was heel erg lief van jou, maar daar is Q nou eenmaal voor. Voor moody teens die hun diepe, echte gevoelens kwijt moeten. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lamor schreef:
    Mijn leven is heel lang kut geweest en ik geloof er eindelijk in dat 2011 beter gaat worden.


    Firm believer of all that is magic

    je hebt echt gelijk!
    ik ben blij dat er toch iemand zo'n topic maakt

    Amen_O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt wel gelijk,
    Maar in veel gevallen is het makkelijker gezegd dan gedaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aaawww <3<3 Je hebt ergens wel gelijk natuurlijk, maar het is voor sommigen makkelijker gezegt dan gedaan, ligt ook aan de situatie denk ik.
    Ik ben aan al mijn problemen en dingen aan het werken, mijn kijk op dit jaar is beter dan vorig jaar, sta ook positive in het leven na een moeilijke tijd, nou ja tijden. Izz gonna be a ok!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!