• Ze is 13 jaar & ongeveer 1.60 en weegt 43 kilo of minder! Ze ziet er dan ook heel dun uit, niet dat haar botten nou zo erg uitsteken, maar ik merk niet echt aan haar dat ze weinig eet, wel als ik en mn vriendin wat halen in de kantine soms doet zij dat niet, maar snoepjes en alles eet ze volgens mij wel denk ik. Heeft ze ondergewicht of niet ?


    Ze is ook nog niet ongesteld & heeft ook nog niet echt wat borsten nja al die dingen

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:31 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is een mooi gewicht, hoor! [;
    Zeker en vast niet te dun [;


    Has no one told you she's not breathing?

    Flawless schreef:
    (...)
    Als jij al ondergewicht hebt ö ik ben 1.68 en mijn gewicht is 49 ö.
    Maar dat terzijde volgens mij is zij vrij normaal,nu wel meer naar mager ,maar echt niet ondergewicht.


    Ik ben 1.64/1.65 en ik weeg 54 kilo. Nu voel ik me dik :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik ken ook zo iemand, maar dat komt omdat z van alle sporten doet, ballet,dansen en turnen, mss komt het daardoor als ze een sport doet!(:

    Mercurial schreef:
    Zou best kunnen... Zelf ben ik 1.58 en weeg ik rond de 65 kilo, maar dat is volgens mij ook niet echt gezond. (krul)


    Jawel hoor, Kerngezond. Weetje wat ongezond is. 100 kilo wegen.


    Firm believer of all that is magic

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik ben 1.64/1.65 en ik weeg 54 kilo. Nu voel ik me dik :x

    Joh,jij bent echt niet dik hé! Jij bent gewoon normaal. Bij mij zit het in de familie.

    Nou, ik denk dat ze gewoon nog moet groeien. Ze is nog helemaal niet ongesteld geweest enzo. Ik was vroeger ook dun en nu: 1.63 en iets van 52 kilo? Lang leve de dikke kont en de bovenbenen. (krul)


    wth.

    toen ik 13 was woog ik 38 kilo
    ik had egt ondergewicht, en je vriendin ook

    Sommige mensen hebben ook een te snel werkende schildklier (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgens mij is dat geen ondergewicht? Toch?
    Ik ben 1.78 en mijn gewicht is 55 ik zit net op de grens geloof ik.

    Nee, dat hangt van persoon tot persoon af denk ik. Mijn vriendje is 1m85 en hij weegt maar 60kg, dus zal wel normaal zijn bij haar ook.

    Ik heb wel ondergewicht. Ik ben 1.65 en weeg 44 kilo. Maar ik zit dan momenteel ook aan een aankom dieet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben 1,65 en weeg 57 en dat schijnt ongeveer goed te zijn.
    Je kan d'r bmi uitrekenen. Want dan heb je een beetje een beeld van wat ondergewicht is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn bff weegt nu 42 kilo ofzo, ze is 1.65m en 14.
    Haar beentjes passen twee keer in de mijne (';
    Maar ik weet trouwens niet zeker hoeveel ik weeg, ik denk 50 ofzo.

    Mijn bff is dan ook plat als een dubbeltje.
    Maak je geen zorgen om je vriendin (; Als ze zo plat is en geen vormen enzo heeft, dan ben je volgens mij ook iets dunner ofzo?


    Me so good.

    ik ben 14, ik ben 1,62 en mn streef is 40, ik geef toe dat is net ondergewicht maar ook net, dus zo erg is het echt niet.

    nu bijv weeg ik 73 -> overgewicht maar ik heb bijv E en dat zijn ook extra kilootjes

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 23:26 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ikzelf ben 15, ben 1.60 groot, nog niet zelfs, en weeg 45 kg, ik eet veel en constant, maar ik kom geen grammetje bij


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."