• Wat vinden jullie een goed gewicht voor een meisje van 1.64 bijna 13(over 2 maandjes ofso) ?


    iportant


    ben al wel volgroeid ongesteld etc

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:17 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    tomfreakske schreef:
    euhm ik ben 1m61 ongeveer en ik weeg 45kg maar iedereen zegt, ook dokters, dat ik ongewicht heb dus euhm ik zou niet weten wat een perfect gewicht is vrienden van me (ik ben wel ouder dan jou maar leeftijd maakt niet uit, grootte wel) zijn in de 50(,begin 60)
    Xx
    en hoe lang zijn jou vrienden ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik denk dat ergens in de 50 normaal zou zijn?
    Ik zou het neit weten O:


    Me so good.

    1.70, 69 kilo Ben nog goed op gewicht, maar het ligt ook aan de spiermassa enzo. K sport veel dus ja.


    SLOAN.

    Je zou maximum 64 mogen wegen, maar ik denk dat je het beste rond de 50-55 weegt. En het is serieuse ipv sirieuse.

    Sorry, even tussendoor, je bent nog geen 13, dus no way dat je al volgroeid bent. Oké, je bent ongesteld, maar dat betekent niets. Je bent, sorry, nog maar een kind. Pas vanaf je 20 kan je echt zeggen dat je volgroeid bent.
    Anyways; volgens mij is tussen de 50 en 60 een gezond gewicht.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Sorry, even tussendoor, je bent nog geen 13, dus no way dat je al volgroeid bent. Oké, je bent ongesteld, maar dat betekent niets. Je bent, sorry, nog maar een kind. Pas vanaf je 20 kan je echt zeggen dat je volgroeid bent.
    Anyways; volgens mij is tussen de 50 en 60 een gezond gewicht.
    oke klopt, maar met volgroeid bedoel ik ongesteld borsten ja je weet wel ;3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Op 12 jaar ben je echt nog niet volgroeid, hoor..


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Op 12 jaar ben je echt nog niet volgroeid, hoor..

    Het kán op zich wel (;


    Me so good.

    Tussen de 45 en 50


    I love you Irem

    Dat kan je niet zeggen, je moet dat laten uitrekenen want, goh hoe moet ik het zeggen, je verteld ons niets van je lichaamsbouw. Je kan zware botten hebben etc.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Defensive schreef:
    Ongeveer 55 tot 60 kilo, ofzo? Is nogal moeilijk te zeggen, dat verschilt nogal.

    Geen idee.
    Ligt ook aan 't lichaam. x']
    Er zijn soms ook megadunne mensen die er niks aan kunnen doen.

    Assassin schreef:
    Rond de 50 kilo.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    tussen de 50 en de 64 KG


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf