• Wat vinden jullie een goed gewicht voor een meisje van 1.64 bijna 13(over 2 maandjes ofso) ?


    iportant


    ben al wel volgroeid ongesteld etc

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:17 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben niet goed in schatten :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    50/60 kilo? I dunno, check BMI.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een kind van twaalf?
    Eh... Halfweg de veertig? Ik weet niet, ik heb zelf altijd al redelijk weinig gewogen, dusja. ;$

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:15 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ongeveer 55 tot 60 kilo, ofzo? Is nogal moeilijk te zeggen, dat verschilt nogal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen idee, toen ik 14 was woog ik geloof ik iets van 50 kilo.
    Maar nu ben ik 16, 170, en weeg 64 kilo, en dat was precies goed voor mijn leeftijd & lengte ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tussen de 50 en 55 kilo, denk ik (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rond de 50 kilo.


    Your make-up is terrible

    Defensive schreef:
    Ongeveer 55 tot 60 kilo, ofzo? Is nogal moeilijk te zeggen, dat verschilt nogal.
    Oke want ik ben ong 48/49 maar volgens mij ben ik dus echt niet te licht ?;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    Rond de 50 kilo.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben 15, 164 cm en weeg 50, puntje; ik ben veel te mager volgens de dokter. Dus ik denk dat zo'n 55 goed is? Zelfs een beetje meer?


    Olive

    55/60


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb 14 en heb 46, maar dat verschilt heel erg. : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    euhm ik ben 1m61 ongeveer en ik weeg 45kg maar iedereen zegt, ook dokters, dat ik ongewicht heb dus euhm ik zou niet weten wat een perfect gewicht is vrienden van me (ik ben wel ouder dan jou maar leeftijd maakt niet uit, grootte wel) zijn in de 50(,begin 60)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    50-60, denk ik?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BlueElephant schreef:
    Een kind van twaalf?
    Eh... Halfweg de veertig? Ik weet niet, ik heb zelf altijd al redelijk weinig gewogen, dusja. ;$


    Dat is het gewicht voor een kind van 10, Op je 12e blijf je meestal meer op een Gewicht of val je af. Gezond is tussen de 50 en 60 kilo.


    Firm believer of all that is magic