• Oké, er is dus een meisje in mijn klas. Ze is best aardig enzo. maaruh..een beetje raar..
    Ze lacht namelijk echt heel raar, ze is ook echt zo een tutje. Altijd vraagt ze of haar make-up of kleren goed zit enzo, en oke het is wel normaal dat ze het vraagt maar ze doet het te tuttig. Ze bemoeit zich ook met alles en ze .. ja ik weet niet. Ze doet expres haar broek omlaag als ze langs een jongen loopt. Een klein stukje omlaag zodat je haar kont strak ziet enzo. En echt .. nog veel meer. als ze lacht lijkt ze op kenny van South Park man. Misschien overdrijf ik nu wel, maar ze kraakt mensen ook af en dat is best .. kattig.

    Soms heb ik echt de neiging om tegen haar te schreeuwen enzo.

    Nou eindelijk ben ik het kwijt.

    Wat ik dus bedoel, ik irriteer me best wel aan haar.. wat moet ik er aan doen...??

    X Aguilera ;)


    I will be.

    Mhehe,
    Ik vraag ook heel vaak of mijn haar/make-up etc. goed zitten (;
    &ik heb ook een rare lach, lol ^-^
    &als er een lekkertje voorbij loopt doe ik ook wel 'iets' om zijn aandacht te trekken (';


    ik vind dat iedereen een béetje snel oordeelt dat ze een hoer is.
    ook al vind ik dat met die broek naar beneden een beetje.. overdreven (;
    Als je haar niet mag, zeg het dan gewoon tegen haar (;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Mhehe,
    Ik vraag ook heel vaak of mijn haar/make-up etc. goed zitten (;
    &ik heb ook een rare lach, lol ^-^
    &als er een lekkertje voorbij loopt doe ik ook wel 'iets' om zijn aandacht te trekken (';


    ik vind dat iedereen een béetje snel oordeelt dat ze een hoer is.
    ook al vind ik dat met die broek naar beneden een beetje.. overdreven (;
    Als je haar niet mag, zeg het dan gewoon tegen haar (;


    Ja maar soms denk ik is het niet zielig voor haar ofzo? Want ze is .. ik weet niet lol. Nee ja soms zeg ik ook zit m'n haar goed enzo maar ja zij doet het .. echt ik weet niet.


    I will be.

    Genius schreef:
    Negeren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vertel het recht in der gezicht., dat ze normaal moet doen. Of gewoon negeren (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BlueElephant schreef:
    Hoerhoerhoer.
    Negeer haar, ze is je irritatie niet waard.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xSnoepjex schreef:
    Mhehe,
    Ik vraag ook heel vaak of mijn haar/make-up etc. goed zitten (;
    &ik heb ook een rare lach, lol ^-^
    &als er een lekkertje voorbij loopt doe ik ook wel 'iets' om zijn aandacht te trekken (';


    ik vind dat iedereen een béetje snel oordeelt dat ze een hoer is.
    ook al vind ik dat met die broek naar beneden een beetje.. overdreven (;
    Als je haar niet mag, zeg het dan gewoon tegen haar (;


    En btw,, ze draagt ook hoofdoek,, dan is het best raar als je dat doet,, snap je?


    I will be.

    je moet het gwn zeggen maar je moet er voor zorgen dat al je vrienden achter jou staan, dan komt er misschien een ruzie ofzo maar dan sta je er niet alleen voor!
    ik zou dat doen en ik zou zeggen :
    sorry hoor, maar wil je stoppen met dat tutje's gedoe, je irriteert me! en als je je broek omlaag zakt bij een jongen dan gaan ze zeker niet op je valle, mijn menig en ook die van hen *wijs dan naar je vrienden!*, dt zou ik doen, je niet laten doen, niet verlegen zijn ! ok?

    sanbeneke schreef:
    je moet het gwn zeggen maar je moet er voor zorgen dat al je vrienden achter jou staan, dan komt er misschien een ruzie ofzo maar dan sta je er niet alleen voor!
    ik zou dat doen en ik zou zeggen :
    sorry hoor, maar wil je stoppen met dat tutje's gedoe, je irriteert me! en als je je broek omlaag zakt bij een jongen dan gaan ze zeker niet op je valle, mijn menig en ook die van hen *wijs dan naar je vrienden!*, dt zou ik doen, je niet laten doen, niet verlegen zijn ! ok?


    Hahaha,, zal ik zeker dan als het echt To MUCH word ! :D:D


    I will be.

    Gewoon lekker negeren en anders een bitchy blik geven. :')


    wth.