• Oké, er is dus een meisje in mijn klas. Ze is best aardig enzo. maaruh..een beetje raar..
    Ze lacht namelijk echt heel raar, ze is ook echt zo een tutje. Altijd vraagt ze of haar make-up of kleren goed zit enzo, en oke het is wel normaal dat ze het vraagt maar ze doet het te tuttig. Ze bemoeit zich ook met alles en ze .. ja ik weet niet. Ze doet expres haar broek omlaag als ze langs een jongen loopt. Een klein stukje omlaag zodat je haar kont strak ziet enzo. En echt .. nog veel meer. als ze lacht lijkt ze op kenny van South Park man. Misschien overdrijf ik nu wel, maar ze kraakt mensen ook af en dat is best .. kattig.

    Soms heb ik echt de neiging om tegen haar te schreeuwen enzo.

    Nou eindelijk ben ik het kwijt.

    Wat ik dus bedoel, ik irriteer me best wel aan haar.. wat moet ik er aan doen...??

    X Aguilera ;)


    I will be.

    Niemand??


    I will be.

    ik ken ook zo iemand !
    ik laat gewoon subtiel merken dat ik haar niet moet, werkt wel :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ah, die heeft wss. het IQ van een Siberische winternacht...Zulke dingen kom je gewoon niet onderuit. Ik ken/kende er ook zat, trek me er maar niet teveel van aan. Meestal veranderen ze vanzelf (een beetje) als ze wat ouder worden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    West schreef:
    ik ken ook zo iemand !
    ik laat gewoon subtiel merken dat ik haar niet moet, werkt wel :Y)


    Ja soms doe ik het, maar zij vat het dan als een grap ofzo op..best irri ;)


    I will be.

    Hoerhoerhoer.
    Negeer haar, ze is je irritatie niet waard.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Hoerhoerhoer.
    Negeer haar, ze is je irritatie niet waard.


    Dat gaat moeilijk dat negeren.. Echt,niet te beschrijven hoe irritant..je kunt haar gewoon niet negeeren, ze is zo iemand die met elek woord die ze zegt jou gewoon ermee irriteert en dan je die grote kop van haar tegen de muur aan wilt rammen Holy shit ik ga bneetje uit mn lint.. :S:S


    I will be.

    Komt omdat je er teveel aandacht aan besteed. Niet aan denken, dan ga je het op een gegeven moment automatisch negeren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Komt omdat je er teveel aandacht aan besteed. Niet aan denken, dan ga je het op een gegeven moment automatisch negeren. :')


    Okee zal ik proberen .. :D Thanks!!


    I will be.

    hahahaaa x)
    ach zolang ze dingen doet waar jij geen last van hebt moet je je er niet mee bemoeien vind ik. doet ze dingen waar jij wél mee te maken hebt? (zoals dat ze gaat zeuren om jou ofzo) twijfel dan niet om je mening te geven!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Negeren.


    -

    Zeg eens werkelijk wat je vindt van haar en vraag haar vriendelijk om er mee te stoppen
    Zo ben ik ook van die "vriendin" "afgekomen" die mij altijd voor de "grap" uitschelden heb ik haar met een paar vrienden gezegd dat ze ermee moest stoppen en ze deed het tot....een paar manden geleden


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Aguilera schreef:
    (...)

    Ja soms doe ik het, maar zij vat het dan als een grap ofzo op..best irri ;)

    gewoon volhouden, trust me


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haha, wat een hoertje :O

    Gewoon lekker negeren! Het is irritant, maar je doet er niet veel aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    West schreef:
    (...)
    gewoon volhouden, trust me


    Zal ik proberen..


    I will be.

    Negeren ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.