• Hai mensjes :3

    Ik ben net terug uit Ierland!
    Ik was op werkweek met school, en ik ben net terug gekomen thuis.
    Het was echt súper leuk, geweldig en fantastisch! Alleen de Ieren zijn echt super lelijk op het eiland (Aran Island) waar we zaten.
    En al het gras was super groen, er waren harige koeien en er waren súper veel stenen.
    We hebben 2 forten bezocht, ik heb van 3 kliffen naar benedden (naar de oceaan) gekeken, we hebben zeehonden gesport, Iers gedanst, Ierse sporten gedaan, met scholieren dingen gedaan en nog veel meer leuke dingen. Maar dat is te lang om allemaal te typen XD

    Om het nuttig te houden: is iemand ook op werkweerk geweest/gaat dit jaar nog?

    Ik wist trouwens niet of dit bij school of stamcafe moest


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee wel leuk voor je!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn school is heel erg stom, we hebben nu alleen maar Grieken en Polen, hele lelijke Grieken en Polen, voor een of ander Eurosport gebeuren.
    MAAR VIT LEUWKKKK, Ierland! Kon je ze verstaan, ik bedoel, dat accent is echt.... Hatelijk, om 't even zo te zeggen? (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Ow, leuk voor je :D Altijd leuk werkweken, als je met leuke mensen gaat. Wij zouden dit jaar naar Parijs gaan, in mei. Maar ik heb geen leuke klas. Dus ik ga niet mee. Nu mag ik in mijn woonplaats dingen doen. 1 voordeel, slaap lekker in mijn eigen bedje :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Beledig de polen niet, stommerd D:
    Btw, ze waren niet te verstaan XD Ik moest 50x aan onze Ier vragen wat hij zei :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa, naar Budapest geweest. Was supergezellig ;D


    SLOAN.