• Dat je bepaalde letters automatisch kleuren gaf.
    Ik had bijvoorbeeld:
    a=rood
    d=bruin
    e=groen
    f=roze
    p=oranje
    s=geel
    t=zwart
    z=donkerblauw
    Dus nu ben ik beniewd wat die van jullie zijn (als je die hebt ;) )


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, letters, leeftijden en dagen wel of ze mannelijk of vrouwelijk zijn, lol.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:11 ]

    Rocket schreef:
    Nooit geweten dat mensen dat deden ;D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    DeKrull schreef:
    Nee (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, de dagen hadden/hebben bij mij wel allemaal een kleur.


    everything, in time

    Rocket schreef:
    Nooit geweten dat mensen dat deden ;D


    effort never betrays you

    Suusijsje schreef:
    Nee, de dagen hadden/hebben bij mij wel allemaal een kleur.

    Ja, bij mij ook!
    Was woensdag bij jou groen? ;o


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Ja, bij mij ook!
    Was woensdag bij jou groen? ;o


    Omg, ja!
    En maandag blauw, dinsdag geel, woensdag groen, donderdag donkerrood/zwart, vrijdag wit, zaterdag paars en zondag was kleurloos.x;


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Omg, ja!
    En maandag blauw, dinsdag geel, woensdag groen, donderdag donkerrood/zwart, vrijdag wit, zaterdag paars en zondag was kleurloos.x;

    over dagen gesproken -ik dwaal ff af-, ik had op de basisschool altijd dat mijn dag onderaan begon en bovenaan eindigde (in een grafiek gezien duurde woensdag dan 1 tot 5, en de rest 1 tot 10 om ff duidelijk te zijn), maar mijn ouders vonden juist dat de dag bovenaan begon en naar beneden ging (dus in een grafiek van 10 tot 5 en de rest van 10 tot 1)

    -snapt vast niemand-
    maar hoe zagen jullie dat?

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 22:10 ]

    Ja en nog steeds zelfs. Ook bij cijfers. Maar dat is een soort van 'ziekte' bij mij. Er was een foute verbinding tussen mijn linker- en rechterhelft van mijn hersenen bij het leren van deze letters en cijfers. Daardoor associëerde mijn hersens de letters en cijfers met kleuren en dat is zo voor altijd gebleven.
    Nu nog steeds als ik een woord lees (ook al staat het er zwart op wit) zie ik het woord in de bepaalde kleuren.

    De kleuren zijn bij mij wel niet zo duidelijk. Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar ze zijn vrij grauw en enkel de klinkers hebben een heldere kleur. Geen idee waarom. (':

    Eigenlijk is dat best wel een voordeel, vind ik. Als ik bijvoorbeeld een woord op een test/examen niet meer weet, dan kan ik mij ongeveer de kleuren in het woord herinneren en zo uiteindelijk toch nog het woord vinden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nope, maar ik had vast wel een andere rare tik. (:

    Nee, haha. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, haha, ik zei wel dat nummers mannelijk of vrouwelijk waren. 2 en 7 waren vrouwelijk, 2 en 8 mannelijk enzo.

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Omg, ja!
    En maandag blauw, dinsdag geel, woensdag groen, donderdag donkerrood/zwart, vrijdag wit, zaterdag paars en zondag was kleurloos.x;

    Haha, bij mij maandag rood, dinsdag groen, woensdag oranje, donderdag blauw, vrijdag geel, zaterdag en zondag wit ;p

    Ja, dat heb ik nog steeds. Ook bij uren, dagen, maanden en jaartallen. ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nee. Ik had wel bij cijfers


    "Ignite, my love. Ignite."