• My stupid brain isn't working with me.
    Ik heb zoveel inspiratie, dus ik dacht laat ik verder gaan schrijven aan mijn stories. Het zit allemaal in mijn hoofd, maar het komt gewoon niet op papier. Of ik ben er te lui voor, maar ik voel me niet lui.. *wierdo*
    Wat kan ik hier aan doen? Help me?
    En en en hebben jullie dat ook wel eens?
    <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Heb ik zo vaak, baby. Geef het wat tijd, komt vanzelf wel ineens weer. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat heb ik ook wel eens, ja :'D
    Gewoon zo nu en dan een zinnetje opschrijven en later kijken of het iets is?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sadistic schreef:
    Heb ik zo vaak, baby. Geef het wat tijd, komt vanzelf wel ineens weer. <3

    Maar ik wil zo graag, honey :-( *sad face*
    Zit al een uur ofzo tegen een leeg 'vel' aan te kijken :')
    <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ga iets anders doen, zoals... slapen?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bollocks schreef:
    Dat heb ik ook wel eens, ja :'D
    Gewoon zo nu en dan een zinnetje opschrijven en later kijken of het iets is?

    Hahaha, :') Dat heb ik wel eens gedaan maar dan is mijn inspiratie poof gone. My brain zit weird in elkaar :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Grizzly schreef:
    ga iets anders doen, zoals... slapen?

    Is het te vroeg voor x')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    Maar ik wil zo graag, honey :-( *sad face*
    Zit al een uur ofzo tegen een leeg 'vel' aan te kijken :')
    <3


    I know the feeling.
    Ik ga mezelf altijd forceren ... Waardoor ik soms wel eens stukken verziek, maar het uiteindelijk wel weer oppak. Maar dat raad ik mensen meestal niet aan, want ik schrijf toch bijna ongezond door dag en nacht te schrijven en er slaap en w/e voor op te geven. :'D
    Ga gewoon even wat anders doen zoals douchen o.i.d terwijl je na probeert te denken over hoe je een beginnetje kan maken? Bij een begin volgt de rest meestal vanzelf.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 0:58 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    I know the feeling.
    Ik ga mezelf altijd forceren ... Waardoor ik soms wel eens stukken verziek, maar het uiteindelijk wel weer oppak. Maar dat raad ik mensen meestal niet aan, want ik schrijf toch bijna ongezond door dag en nacht te schrijven en er slaap en w/e voor op te geven. :'D
    Ga gewoon even wat anders doen zoals douchen o.i.d terwijl je na probeert te denken over hoe je een beginnetje kan maken? Bij een begin volgt de rest meestal vanzelf.

    When I take a shower I get the best ideas.. Thank you honey for the tip <3
    _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik wil je wel even inspiratie geven hoor liefje... :$:$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik wil je wel even inspiratie geven hoor liefje... :$:$

    ^-^ Oeh, show me yours i'll show you mine :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    ^-^ Oeh, show me yours i'll show you mine :')


    You and me, baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the Discovery Channel! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Houston schreef:
    (...)
    ^-^ Oeh, show me yours i'll show you mine :')
    Oh, I like it (:


    Life is hard and then we die

    Sadistic schreef:
    (...)

    You and me, baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the Discovery Channel! _O_

    (yeah)
    There is also another song it goes like this
    'Show me yours i'll show you mine and we'll play doctor until nine'
    (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh, I like it (:

    :9~:9~:9~:9~ Rawr


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    YAY! Ik ben aan het schrijven!!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!