• Dus, een vriendin van me is al eens echt kwaad op me geweest, en ze had gezegd dat onze vriendschap voorbij was en het nooit meer hetzelfde zou zijn.
    Een paar dagen later zei ze dat het haar speet en vroeg ze of ik haar wou vergeven. Ik zei ja, want ik ben niet het type dat boos blíjft.
    Maar nu, nog geen week later, heeft ze weeral mijn vertrouwen beschaamd, en nu ben ik echt gewoon superkwaad, het is echt een rotstreek die ze heeft uitgehaald, zou ik haar moeten vergeven of niet? Want op dit moment ben ik zo kwaad, dat ik niet meer over de situatie kan oordelen. ;@


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flawless schreef:
    Ik zou het haar niet vergeven,je kunt dat niet blijven doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dragonette schreef:
    Denk er eerst eens goed over na. Ik ben het type die het haar niet zou vergeven, toch geen twee keer. Al hangt het wel af van wat ze gedaan heeft.


    Tinka & Ghunter.

    Is ze er zich bewust van dat ze jou gekwetst heeft? Want anders moet je dat wel eerst zeggen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Is ze er zich bewust van dat ze jou gekwetst heeft? Want anders moet je dat wel eerst zeggen!

    Ik heb haar erover gemaild, ik zie haar niet zo vaak


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    West schreef:
    (...)
    Ik heb haar erover gemaild, ik zie haar niet zo vaak

    Dan is het goed ^^. Stel dat ze geen idee had waarom je kwaad zou zijn =). Nou, 'k weet niet of ze je in't verleden nog veel heeft gelapt, dus'k durf geen advies te geven. :s


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Flawless schreef:
    Ik zou het haar niet vergeven,je kunt dat niet blijven doen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dan is het goed ^^. Stel dat ze geen idee had waarom je kwaad zou zijn =). Nou, 'k weet niet of ze je in't verleden nog veel heeft gelapt, dus'k durf geen advies te geven. :s

    Nee, maar ze is al een keer erg boos op me geworden voor niets.
    Ze deed erg kortaf tegen me, en ik vroeg waarom, en dan zei ze dat ik haar niet accepteerde zoals ze is, en dan zei ze dat de vriendschap over was, maar een week later vroeg ze of ik haar wou vergeven, wat ik dan ook heb gedaan...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hangt er een beetje van af,
    Als je geloofd dat ze het vaker gaat doen, dan moet je haar niet vergeten, maar ik ben van dat goedheilige type dat haar zou vergeven, waar je dus totaal geen voorbeeld aan moet nemen. :3
    Ik zou zeggen, wacht af.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    I Know how you feel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one