• En daarmee heb ik het over 'oud' abo's van het verhaal van mij en usually. Ik had vandaag een berichtje geplaatst over dat we een tijdje niet kunnen schrijven door een bepaalde persoonlijke reden. En nadat berichtje hebben we 4 abo's verloren. Nu hebben we al best veel abo's, en gaat het gaat ook niet om het aantal maar gewoon om die users zelf. Sommige hebben namelijk problemen, en kunnen/willen daarom niet om verder schrijven voor een tijdje. Maar dat vind ik geen reden om je abo te verwijderen.

    Ik moest dit gewoon even kwijt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:26 ]


    <3

    Genius schreef:
    (...)
    Nou eerlijk gezegd kan ik me helemaal niet herinneren waar het verhaal over ging en als iemand dan na een lange tijd pas weer iets post dan ben ik er klaar mee. Dan kan ik steeds weer eerst teruglezen waar het over ging en daar heb ik geen zin in dan (krul)


    Oh okay, dat kan.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Oh okay, dat kan.

    Dat kan inderdaad, ik ben het bewijs (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat kan inderdaad, ik ben het bewijs (nerd)


    hahaa jaah, (krul)


    <3

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm ik zie het probleem niet hoor. Als zij liever alleen maar verhalen lezen waar ook werkelijk aan geschreven wordt..?


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm ik zie het probleem niet hoor. Als zij liever alleen maar verhalen lezen waar ook werkelijk aan geschreven wordt..?


    ars moriendi

    Ik vind het ook jammer als ik mensen kwijt raak, maar zo gaat dat nou eenmaal. :Y)

    Sucks right? Maar wat doe je eraan (:?


    Olive

    Jacker schreef:
    Sucks right? Maar wat doe je eraan (:?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken dat verhaal geeneens. Lol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zet hier maar een slotje op. :$


    <3