• En daarmee heb ik het over 'oud' abo's van het verhaal van mij en usually. Ik had vandaag een berichtje geplaatst over dat we een tijdje niet kunnen schrijven door een bepaalde persoonlijke reden. En nadat berichtje hebben we 4 abo's verloren. Nu hebben we al best veel abo's, en gaat het gaat ook niet om het aantal maar gewoon om die users zelf. Sommige hebben namelijk problemen, en kunnen/willen daarom niet om verder schrijven voor een tijdje. Maar dat vind ik geen reden om je abo te verwijderen.

    Ik moest dit gewoon even kwijt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:26 ]


    <3

    Niet respectloos, kinderachtig.

    Acceptance schreef:
    Niet respectloos, kinderachtig.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Hmmm ik zie het probleem niet hoor. Als zij liever alleen maar verhalen lezen waar ook werkelijk aan geschreven wordt..?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm ik zie het probleem niet hoor. Als zij liever alleen maar verhalen lezen waar ook werkelijk aan geschreven wordt..?


    + overzichtelijker, zodat je verhalen leest die actief zijn, en als er later weer aan wordt geschreven, er weer bij kan worden gezet.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het kan gewoon zijn dat ze je verhalen niet meer wilde lezen? Ik heb laats ook mijn halve lijst opgeschoond en ja, dat kan lullig zijn, maar je kunt iemand moeilijk dwingen om je verhaal te lezen.


    Felix

    Dat is gewoon omdat ze, als het verhaal en tijd niet verder gaat, niet meer weten over wat het gaat en dan minder geïnteresseerd worden. Snap je?


    Has no one told you she's not breathing?

    Carcass schreef:
    (...)

    + overzichtelijker, zodat je verhalen leest die actief zijn, en als er later weer aan wordt geschreven, er weer bij kan worden gezet.
    Precies ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb mijn abo ook net verwijderd, en dat komt doordat je dit topic hebt geopend. (krul) Eigen schuld dikke bult ofzo.


    -

    Genius schreef:
    Ik heb mijn abo ook net verwijderd, en dat komt doordat je dit topic hebt geopend. (krul) Eigen schuld dikke bult ofzo.

    Oooooooh.
    Wat zijn we weer lief vandaag =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Genius schreef:
    Ik heb mijn abo ook net verwijderd, en dat komt doordat je dit topic hebt geopend. (krul) Eigen schuld dikke bult ofzo.

    Gemeenerd :') Hahahahaha.
    Kijk het is hun gemis toch als jullie weer verder schrijven?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Genius schreef:
    Ik heb mijn abo ook net verwijderd, en dat komt doordat je dit topic hebt geopend. (krul) Eigen schuld dikke bult ofzo.


    Ik zei toch, ik geef niks om de getallen. Maar vond je het verhaal ook niet leuk meer?

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:35 ]


    <3

    Genius schreef:
    Ik heb mijn abo ook net verwijderd, en dat komt doordat je dit topic hebt geopend. (krul) Eigen schuld dikke bult ofzo.
    Aaaahw das niet lief Jacq, maar ik snap ergens je punt wel een beetje :P


    Life is hard and then we die

    Hahaha gelijk mensen mij quoten :'D

    @hortons ; ik zeg toch ook gewoon waarom ik mijn abo heb verwijderd, zei ik wat over de getallen? uh nee :')


    -

    Genius schreef:
    Hahaha gelijk mensen mij quoten :'D

    @hortons ; ik zeg toch ook gewoon waarom ik mijn abo heb verwijderd, zei ik wat over de getallen? uh nee :')


    Oh, zo kwam het bij mij over.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Oh, zo kwam het bij mij over.

    Nou eerlijk gezegd kan ik me helemaal niet herinneren waar het verhaal over ging en als iemand dan na een lange tijd pas weer iets post dan ben ik er klaar mee. Dan kan ik steeds weer eerst teruglezen waar het over ging en daar heb ik geen zin in dan (krul)


    -