• Vanmiddag lag ik met een vriendin op zo'n grasveld achter het winkelcentrum. Staat daar een jongetje van 6 jaar ofzo, met 2 vriendjes, en hij trekt opeens z'n broek omlaag en gaat op zn blote kont van een gebouwtje (weet even niet wat het is xd) met een schuin dak af glijden. Na een tijdje doet ie zn broek weer omhoog.. Staan er opeens een paar wat oudere jongens, denk 11 ofzo, die beginnen te roepen doe je broek nog eens omlaag. Kind doet weer z'n broek omlaag. Beginnen die vriendjes met een vinger in zijn kont te prikken, en aan zjin lul te trekken?! xD En die wat oudere jongens filmen op de achtergrond. Dat kind leek het niks te boeien. Nou, ik en m'n vriendin hadden echt zoiets van WTF?! xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Omg echt een stelletje oversekste pubers! o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    o.O Aan z'n lul te trekken? Lol, dat zie je ook niet elke dag. :3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Kleine kinderen toch ook :'D


    -

    Nu heb ik ook zoiets van WTF maar het 6jarige kindje beseft dat waarschijnlijk niet he
    Heb eigenlijk wel medelijden met dat kindje en jullie omdat jullie dat hebben gezien


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    idd, WTF????


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Dimanche schreef:
    o.O Aan z'n lul te trekken? Lol, dat zie je ook niet elke dag. :3


    Firm believer of all that is magic

    Lol, ik zou echt gaan lachen, omg. :')


    wth.

    Kinderpeurno.

    'Aan zijn lul trekken?' Sorry hoor, het mag wel aan mij liggen, maar ik geloof dat niet. Nogal onrealistisch.

    Dimanche schreef:
    o.O Aan z'n lul te trekken? Lol, dat zie je ook niet elke dag. :3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Acceptance schreef:
    'Aan zijn lul trekken?' Sorry hoor, het mag wel aan mij liggen, maar ik geloof dat niet. Nogal onrealistisch.


    Even serieus, ik verzin dit echt niet hoor. Eén van die vriendjes trok serieus aan de lul van dat kind.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha hooolyy


    Alleen maar tranen van geluk

    Ranzig en onbeschoft.
    Oké dat kindje van 6, maar 11? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Stubby schreef:
    Nu heb ik ook zoiets van WTF maar het 6jarige kindje beseft dat waarschijnlijk niet he
    Heb eigenlijk wel medelijden met dat kindje en jullie omdat jullie dat hebben gezien


    nee ind,.. men broertje loopt ook zo vaak in zen blote kont te dansen xD


    Only those who listen can hear