• Nou als ik mijn mp4 oplaad, begint hij al meteen met 2 batterijen, hij hoort het 5 uur vol te houden, maar nu houdt hij het elke keer maar net een uur vol, of minder,weet iemand wat het probleem hier van is, en hoe ik het op kan lossen?
    ik zelf denk dat het een miskoop is geweest :C
    Want ik heb ook een mp3, die was ooit in de aanbieding bij de Aldi, endat was geloof ik 2008, dat ik hem kreeg, en die is nog steeds super duper goed, maar mijn mp4 heb ik net een jaar, en nou doet hij al raar, ik heb er heel veel problemen soms mee, ook deed hij een keer een liedje afspelen, op een ander liedje
    a really weird thing :S
    Ik hoop dat iemand me hiervoor tips kan geven :)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 19:02 ]


    Hallo

    Prissykissey schreef:
    (...)
    Dat is waar, mha ik ga eerst daar even vragen wat het probleem zou kunnen zijn.

    Okay :)
    Veel wacht plezier :)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    (...)
    Okay :)
    Veel wacht plezier :)

    Bedankt xD
    tot die tijd ga ik op mijn mp3 luisteren xD


    Hallo

    Als ik dit zo hoor, hoe vaak heb je hem opgeladen. Want een accu gaat na een kkeertje of 500 stuk. Bij mp4 of mp3. Dus het kan zijn dat je accu helemaal aan gort is als dat het is adviseer ik je een nieuwe mp4 te kopen is 1 goedkoper en 2 laten maken van een accu is gewoon tering duur. Aldi repareert bijna nooit iets. Alleen binnen de garantie tijd en die nemen ze ook niet al te serieus.


    Love sheds light one the darkest of times

    Prissykissey schreef:
    (...)
    sorry, wat is brol xD

    (laat maar weet het al, heb het opgezocht, het is belgies xD ik ben nl)

    Hahaha kennen jullie dat woord echt niet? :'D
    Stiekem is het Vlaams en niet Belgisch
    Nou, eh, ik heb geen idee hoe ik het kan uitleggen. D:
    Brol is, eh, iets dat slecht is, van slechte kwaliteit, brol wordt ook vaak gebruikt bij goedkope dingen die niets waard zijn, al hoeft brol niet goedkoop te zijn.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 19:24 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Hahaha kennen jullie dat woord echt niet? :'D
    Stiekem is het Vlaams en niet Belgisch
    Nou, eh, ik heb geen idee hoe ik het kan uitleggen. D:
    Brol is, eh, iets dat slecht is, van slechte kwaliteit, brol wordt ook vaak gebruikt bij goedkope dingen die niets waard zijn, al hoeft brol niet goedkoop te zijn.

    Iets wat niet veer waard is en niet veel kwaliteit heeft? niet?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Batterij is gewoon versleten.
    Dat heb je met alle batterijen, hoe vaker je ze oplaad, hoe minder lang ze nog meegaan.
    Check de batterij van je laptop, gsm-, etc. Die gaan allemaal hetzelfde proces door. Alleen gebeurt het bij je mp4 nu eenmaal wat rapper dan bij je andere spullen..

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 13:26 ]


    Get outta my head!