• Ik ben een nerd. Alleen omdat ik een fraai dik boek lees : de hongerspelen. Ik was zo aan het lezen en hoorde niemand want was een beetje heel erg in dat boek. Dus me vriendin keek om en deed wow dat is een dik boek. En zij dus aan iedereen zeggen haha kijk kijk Imen leest een dik boek. En toen maakte een jongen een bril met zijn vingers van nerd en nu noemen ze me allemaal Imen de nerd. Ik had echt zo iets van serieus ga iets beters doen in je leven dan inplaats van mij pesten omdat ik een dik boek lees.

    Hebben jullie oke zulke 'aparte' leerlingen die je pesten omdat je een dik boek leest?

    Lol, die hebben de definitie van nerd verkeerd begrepen. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    op mijn school ben je ook een nerd als je een boek leest dat dikker is dan 100 pagina's of als het niet voor een boekbespreking is...
    Achja (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Confringo schreef:
    De hongerspelen is toch niet dik? Nee, gelukkig niet


    nee ind,..
    Zielen van stephenie meyer heeft ook maar 576 pagina's dat valt dus ook hard mee,.. En t slaat nergens op dat je dan ineens een 'nerd' bent,..


    Only those who listen can hear

    Sadistic schreef:
    Lol, die hebben de definitie van nerd verkeerd begrepen. 8D


    ind xD


    Only those who listen can hear

    Ja, ze noemen mij dan ook altijd een nerd en vragen of ik dat serieus voor mijn plezier doe :')
    En de Hongerspelen zijn niet eens zo dik, ik deed er in totaal drie dagen over :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zijn die zo dik?
    Ik was Lord of the rings aan het lezen in de klas. EN die jongens allemaal kijken :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Defensive schreef:
    Ja, ze noemen mij dan ook altijd een nerd en vragen of ik dat serieus voor mijn plezier doe :')
    En de Hongerspelen zijn niet eens zo dik, ik deed er in totaal drie dagen over :x

    ik las de hongerspelen in 1 dag, mr ik was er gwn verslaafd aan(cat)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik word er niet mee gepest, maar er zijn veel mensen die het vreemd vinden dat ik voor de lol boeken lees. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    een beetje ik las het laatste deel van Harry Potter en toen gingen vriendinnen van mij gewoon plagen, omdat ik een boek las. :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik wilde Eline Vere lezen van Couperus uit de mediatheek bij ons op school. De vrouw achter de balie die keek me echt aan met grote ogen, omdat het boek zo ontzettend dik leek. Dus zij scant dat ding, zegt de inleverdatum en heel serieus; 'Succes joh!'
    Dat ding heeft maar 500 bladzijdes, dat is niks voor mij. Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik lees meestal boeken van 700-1300 pagina's. :"D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Omg, heb ik ook. Omdat goeie punten haal, roepen een paar van die sukkels. "Strever" Gewoon omdat ik goeie punten haal, jaloers, dat!


    1.25

    De hongerspelen is gewoon een geweldig boek
    Ik wordt ook voor nerd uitgescholden
    Vooral toen ik vertelde dat ik in 1 middag een boek van 500blz had gelezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik word ook altijd raar bekeken als ik zeg dat ik per week een boek lees, of meer.
    En als ik boos ben omdat ik maar een 7 haal voor Engels, terwijl mijn gemiddelde een 8.5 is :$


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat vinden vriendinnen van mij ook.
    Maar ik lees ook ontzettend veel en hou echt van dikke boeken ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bollocks schreef:
    Dat heb ik ook wel eens gehad hoor :3 Maar die mensen hebben gewoon nog niet ontdekt hoe fantastisch een boek kan zijn :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •